يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۷۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی نسبت به دو ماه اخیر که ۴۰۰ هزار تن بود الان ۲۹۵ هزار تومان شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: انجمن صنایع روغن اقدام به کاهش قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب کرده است که ۱۰ درصد برای روغن‌های خوراکی و ۱۵ درصد برای روغن‌های صنف و صنعت است تا تحریک تقاضا داشته باشند و بتوانند محصولات خودشان را به فروش برسانند.

وی در خصوص عرضه شکر هم گفت: قیمت شکر در کارخانه طبق مصوب۱۸ هزار تومان است و قیمت فله شکر حدود ۲۰ هزار تومان است.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی افزود: اگر شکر بسته بندی شود ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳ هزار تومان برای فرآیند بسته بندی که دارد قیمت آن افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: همه طبق قانون موظفند که قیمت مصرف کننده درج کنند.

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی هم گفت: قیمت روغن ۵ کیلویی نسبت به دو ماه اخیر که ۴۰۰ هزار تن بود الان ۲۹۵ هزار تومان شده است و روغن مایع ۹۰۰ گرمی که ۶۸ هزار تومان بوده الان ۵۵ هزار تومان شده است.

رضا کنگری در خصوص قیمت برنج گفت: برنج ایرانی حدودا ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است و بار قدیم گران‌تر بوده و الان بار جدید حدودا ۴۰ الی ۴۵ هزار تومان شده است.

کنگری افزود: برنج ایرانی اعلا از ۹۰ هزار تومان تا ۱۱۵ تومان در بازار هست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها