يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۷۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۷ مهر ۱۴۰۱
اخبار فلسطین؛
منابع فلسطینی از زخمی شدن شماری از فلسطینی ها در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از القدس العربی، منابع فلسطینی از زخمی شدن شماری از فلسطینی‌ها در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، هلال احمر فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: در جریان یورش اشغالگران اسرائیلی به شهر دورا در جنوب کرانه باختری ۱۲ نفر زخمی شده اند و کادر درمانی به مداوا آنها پرداخته اند.

در این بیانیه آمده است: در میان زخمی شدگان ۵ نفر با گلوله جنگی و ۲ نفر با گلوله پلاستیکی زخمی شده اند.

هلال احمر فلسطین همچنین تاکید کرد: پنج فلسطینی هم بر اثر شلیک گاز اشک آور از سوی نظامیان اسرائیلی مصدوم شده اند.

همزمان شاهدان عینی هم از یورش نظامیان صهیونیست به منازل فلسطینی‌ها در شهر دورا در کرانه باختری خبر دادند.

جوانان فلسطینی با سنگ به مقابله با صهیونیست‌ها پرداختند.

 خوی تروریستی صهیونیستها

از سوی دیگر الجزیره گزارش داد که آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مجوز عملیات ترور مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را صادر کرده است.

وی در جریان نشست امنیتی ویژه اوضاع کرانه باختری مدعی شد: در مواردی که از طریق زمینی امکان دست یابی به خرابکاران نیست می‌توان دست به عملیات ترور از بالا زد.

الجزیره گزارش داد که این اظهار نظر کوخاوی به مثابه اجازه استفاده از پهپاد علیه فلسطینی هاست.

خبر دیگر از فلسطین اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه یک منزل را در روستای ارطاس در جنوب بیت لحم خراب کردند.

خبرنگار فلسطین الیوم گزارش داد: نیروهای اشغالگر به منطقه برک سلیمان حمله کردند و یک منزل دو طبقه ۲۲۰ متری را که متعلق به اسماعیل عوض صلاح الدین به بهانه نداشتن مجوز تخریب کردند.

اعتصاب سراسری در کرانه باختری

از سوی دیگر منابع فلسطینی روز پنجشنبه از اعتصاب سراسری در کرانه باختری برای دومین روز متوالی در سوگ شهدای جنین خبر دادند.

اتحادیه وکلای فلسطینی امروز همه فعالیت های خود در دادگاهها را به حال تعلیق درآورد و از وکلا خواست که دست به اقدامات ملی گرایانه بزنند.

شهر جنین شاهد اعتصاب کامل در محکومیت جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین به ویژه یورش وحشیانه در جنین است.

نابلس هم شاهد اعتصاب است.این وضعیت در طولکرم و بیت لحم هم حکمفرماست. در بیت لحم زنگ کلیسای المهد و نیز کلیساهای بیت جالا و بیت ساحور در سوگ شهیدان به صدا درآمده است.

در طوباس جنش فتح در سوگ شهیدان از اعتصاب سراسری خبر داد.

در الخلیل اعتصاب سراسری برقرار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها