أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۹۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۰ مهر ۱۴۰۱
از عصر روز گذشته شایعه ای در فضای مجازی پخش شده مبنی بر این که گذرنامه علی دایی به محض ورود به کشور ضبط شده است

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، علی دایی که چندی پیش برای انجام یک کار شخصی به خارج از کشور سفر کرده بود، شب گذشته از استانبول به تهران برگشت. خبر بازگشت علی دایی اما تحت تاثیر یک شایعه عجیب قرار گرفت. بعدازظهر امروز شایعه شد گذرنامه علی دایی ضبط شده است. از ساعاتی قبل هم برخی پایگاه های خبری مدعی شدند علی دایی ممنوع الخروج شده است.

هنوز علی دایی به صورت رسمی به این شایعه ها واکنش نشان نداده و هیچ یک از خبرگزاری های رسمی هم خبر ممنوع الخروجی او یا حتی شایعه ضبط گذرنامه اش را تایید یا تکذیب نکرده اند اما دقایقی قبل یکی از نزدیکان علی دایی در گفتگو با خبرنگاران ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرد.

علی دایی شب گذشته با پروازی از استانبول به تهران برگشت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها