يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۲۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۷ مهر ۱۴۰۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با لایحه دو فوریتی دولت قرار است برای نیمه دوم سال ۲.۵ تا ۲۰ درصد به حقوق کارکنان اضافه شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی اظهار کرد: هنوز جزئیات این لایحه در مجلس مورد بررسی قرار نگرفته ولی از پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق کارکنان، پرسنل لشکری، کشوری و بازنشسته‌ها حمایت می‌کنیم و امیدواریم مجلس در کوتاه‌ترین زمان این لایحه را بررسی و تصویب کند.

وی تصریح کرد: قطعاً این لایحه ابعاد مختلفی را در بر گرفته و ما سعی خواهیم کرد با بررسی موضوع در کمیسیون تخصصی اقتصادی برای طرح در صحن علنی مجلس آن را به صورت کامل و جامع ارائه کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای گذشته در این زمینه فصل‌الخطاب بود و دستگاه قضا به صورت دقیق به جرایم رخ داده رسیدگی می‌کند و آنچه در این بین مظلوم واقع شد، نیروهای خدوم انتظامی بودند که مورد بی‌رحمی هجمه‌های سنگین استکبار جهانی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: این نظام به برکت خون شهدا، ایثارگران و مجاهدت انسان‌های خدمتگزار روی پای خود ایستاده و هرگز این ملت اجازه نخواهند داد تا این تلاش‌ها و خون‌ها پایمال شود و یا دشمن بخواهد نگاه چپ به این کشور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرچشمه اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و همچنان با تحریک برخی گروه‌ها و اقداماتی که در فضای مجازی انجام می‌شود، جوانان و نوجوانان ما را در معرض آسیب قرار می‌دهند که باید خانواده‌ها در این زمینه مراقبت بیشتر را انجام دهند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: در کنار این مسائل باید به اشتغال و رفع فقر خانواده‌ها و گروه‌های آسیب‌پذیر توجه جدی داشته باشیم و دولت و مجلس باید به بهبود معیشت مردم به معنای واقعی کمک کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با پیوستن جمهوری اسلامی ایران به معاهدات بین‌المللی اوراسیا و همراهی با کشورهای عضو این معاهدات، بتوان زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها