يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۲۵۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۱۸ مهر ۱۴۰۱
به همت قرارگاه ۱۹ دی؛
مراسم تجلیل از حافظان امنیت به همت قرارگاه ۱۹ دی و با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، حافظان امنیت استان قم امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و تولیت آستان مقدس قم در مقر سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) مورد تجلیل قرار گرفتند.

حافظان امنیت در قم تجلیل شدند +تصاویر

در این مراسم سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

بزرگداشت مقام بسیجی طلبه شهید مهدی زاهدلویی و تجلیل از پدر وی از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

خاطرنشان می‌شود، شهید مهدی زاهدلویی در راستای دفاع از امنیت مردم قم توسط اغتشاشگران به شهادت رسیده است.

حافظان امنیت در قم تجلیل شدند +تصاویر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها