کد خبر: ۵۱۵۳۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۸ مهر ۱۴۰۱
کلوپ:
سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید که مقایسه کردن «محمد صلاح» با «ارلینگ هالند»، عادلانه نبوده و بر این باور است که کارهایی که مهاجم نروژی در منچسترسیتی انجام می‌دهد، هوش از سر آدم می‌برد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم تحت هدایت یورگن کلوپ در بندر لیورپول، علاوه بر مشکلاتی که این فصل در خط دفاعی دارد، همچنان چشم انتظار دیدن ستاره مصری این تیم در شرایطی قابل اتکا است؛ بازیکنی که در سه فصل از پنج فصل اخیر لیگ برتر انگلیس، کفش طلا را از آن خود کرده است.

این ناآمادگی صلاح، با درخشش شگفت‌انگیز ارلینگ هالند در منچسترسیتی، بیش از پیش برجسته شده و کلوپ بر این باور است که مقایسه این دو بازیکن عادلانه نیست.

مرد آلمانی نیمکت لیورپول گفت: هیچکس در حال حاضر نمی‌تواند با هالند در بیفتد. او بازیکنی استثنایی در تیمی منحصربه‌فرد است و مشخصا این ترکیب، به خوبی عمل می‌کند و فکر نمی‌کنم در حال حاضر بتوان او را با کسی مقایسه کرد.

وی افزود: می‌توانید هر چه می‌خواهید درباره صلاح بگویید و بپرسید که آیا امسال تا اینجا سال او بوده یا نه؟ جواب منفی است؛ همانطور که این موضوع درباره همه ما(تیم لیورپول) صدق می‌کند.

کلوپ ادامه داد: صلاح قطعا و شدیدا دوست دارد گل بزند و این تفکر او ۱۰۰ درصد تغییر نخواهد کرد. ۲۰ سال دیگر هم که به او زنگ بزنید، هیچ تغییری در این تفکر ایجاد نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها