امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۵۳۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۹ مهر ۱۴۰۱
بعد از حضور در سه تورنمنت
قرارداد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با این تیم تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران بعد از شکست مقابل ژاپن در فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، روز یکشنبه از کویت محل برگزاری این رقابت‌ها به ایران بازگشت.

احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال ایران که همراه با تیم ملی در کویت حضور داشت، بعد از حضور در فرودگاه امام در پاسخ به سئوال خبرنگاران تاکید کرد که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی به کارش در این تیم ادامه می‌دهد چون قرارداد دارد.

قرارداد شمسایی و دستیارانش با تیم ملی تا پایان سال ۱۴۰۱ است و احتمالاً این قرارداد برای سال آینده تمدید خواهد شد.

شمسایی تاکنون با تیم ملی فوتسال ایران در سه رقابت شرکت کرده است. او ابتدا در مسابقات مقدماتی و انتخابی جام ملت‌های آسیا روی نیمکت ایران نشست و موفق شد با این تیم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برسد.

شمسایی سپس با تیم ملی به تورنمنت تایلند رفت و با قبول شکست برابر مراکش در فینال، در این تورنمنت هم نایب قهرمان شد. آخرین حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی هم مربوط به مسابقات قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی در این رقابتها است.

تیم ملی ایران در حال حاضر بعد از مسابقات قهرمانی آسیا برنامه خاصی ندارد و بعید به نظر می‌رسد تورنمنت کاسپین با حضور تیم‌هایی چون روسیه، قزاقستان و آذربایجان هم برگزار بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها