کد خبر: ۵۱۵۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران لحظاتی پیش گفت: تشییع شهید گمنامی که قرار بود ‌امروز در این شهرستان تشییع شود؛ لغو شد.
فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران  گفت: تشییع شهید گمنامی که قرار بود ‌امروز در این شهرستان تشییع شود؛ لغو شد.

 مقرر شده بود پیکر شهید معصومی از شهدای روستای خاوه امروز در ورامین تشییع شود و این خبر ضمن چند بار اعلام از شبکه‌های مختلف سیما، در شبکه ۵ سیما نیز زیرنویس شده بود، اما از دیشب خبرهایی مبنی بر لغو این تشییع منتشر شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران در گفت‌وگو با فارس با تایید لغو تشییع پیکر این شهید گفت: خیلی تمایل داشتیم پیکر شهید معصومی در ایام شهاد‌ت حضرت زهرا (س) تشییع شود‌ بنابراین هماهنگی‌های لازم هم صورت گرفته بود.

محمد کاشانی در مورد علت لغو این تشییع عنوان کرد: شهید مذکور شناسایی شد و دیگر جزو شهدای گمنام نیست ‌بنابراین از این پس خانواده شهید مهم هستند و باید تصمیم‌گیری کنند که یکی از خواهرهای شهید مکه است و به همین دلیل خانواده وی خواستند تشییع به تعویق افتد و ما هم پیکر را از ستاد معراج تحویل نگرفتیم.

این مسئول در مورد زمان قطعی تشییع گفت: هنوز زمان قطعی مشخص نیست اما احتمالا یا در روز دوازدهم و یا سیزدهم اردیبهشت تشییع صورت می‌پذیرد.‌
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها