کد خبر: ۵۱۵۴۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۰ مهر ۱۴۰۱
اغتشاشگران و حامیان غربی شان باز هم همچون همیشه نفهمیدند و یا نخواستند بفهمند که بازی با دو طرف معنا می دهد و اگر تنها به قاضی بروند همانی می شود که امروز دوباره تکرار کردند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598،  43 سال است که دشمنان این مرزو بوم در یک دور باطل و خسته کننده تلاش می کنند تا بنا به موقعیت و فرصت های به زعم خود به چنگ آورده انقلاب اسلامی را به گوشه رینگ برده و با ضربات پی در پی از پا بیندارند غافل از آنکه ملت ایران و امامین انقلاب همیشه ازایشان و برنامه هایشان فرسنگ ها جلوتر بوده و تدابیر لازم برای مقابله را تدارک دیده اند:

1- چشم انداز خطرناکی که امروز آنان در پی تحقق آن در جامعه هستند بنوعی اجرای استراتژی " سوریه سازی "ایران می باشد. درست است که فتنه امروز در جامعه ما بنوعی فتنه ای همه جانبه و با استفاده از تمامی ظرفیت ها و تجربیات چهار دهه گذشته و به رهبری سلبریتی های رنگارنگ سیاسی، ورزشی و هنری و .... عملیاتی شده است. لاکن بازهم غرق در توهمات براندازی و اطلاعات ناقص جاسوسان خود حقیر پندار وطنی شده اند که کار را تمام شده تلقی کردند و چنان در فضای رسانه های مکتوب و مجازی به رقص و پایگوبی پرداختند که این سراب را به برخی از فریب خوردگان وطنی هم القا کردند که اگر فرار سلبریتی ها در کشور و یا اظهار همراهی با مردم –شما بخوانید اغتشاشگران- را در این راستا و همچنین شکست توطئه قلمداد کنیم سخنی به گزاف نگفته ایم.

2- اغتشاشگران و حامیان غربی شان باز هم همچون همیشه نفهمیدند و یا نخواستند بفهمند که بازی با دو طرف معنا می دهد و اگر تنها به قاضی بروند همانی می شود که امروز دوباره تکرار کردند. اجرای استراتژی سوریه سازی را برای کشوری قصد داشتند پیاده کنند که هم در سوریه و هم در عراق و هم در لبنان و هم در افغانستان و ......جناح مقابلشان انقلاب اسلامی بوده است که بوقلی "آزموده را دوباره آزمودن خطاست".

3- کشور ما امروز در سوریه و دیگر کشورهای یاد شده چنان میدان داری و کسب تجربه کرده است که دیگر نمی توان جلوی ظهور قدرتی تمدنی - نظامی را نه در منطقه که در جهان نیز گرفت. غربی ها و اغتشاشگران منطقه ای و وطنی باز هم درک نکردند که با کشوری روبرو هستند که تجربه بسیار گرانبهایی در شکستن کمر داعش و حامیان غربی شان در میادین سوریه و عراق و ... را در انبان دارد لذا در پیش چشم نیروهای انقلاب و در داخل مرزهای اقلیم کردستان همان استراتژی را برای ایران برنامه ریزی و اجرایی کردن بازی کردن در پیش چشم بازیگری استادی ماهر است در مناطق مختلف جهان اسلام طعم شکست را چشیده اند.

در مجموع انقلاب اسلامی امروز با قدرت هم عناصر تروریستی را در خارج از مرزهای سرزمینی خود بشدت گلوله باران و سرکوب می کند و هم اغتشاشگران رخنه کرده در داخل را یکی پس از دیگری دستگیر می کند وچنان دامنه این قدرت نمایی برای غربیان خصوصا پس از دستگیری دو جاسوس فرانسوی وحشتناک شده است که فرمان فرار اتباع به ظن ما جاسوس خود از کشورمان را صادر کرده است.

آیا اینها همگی نشان شکست استراتژی سوریه سازی نیست؟

*رضا احمدزاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها