يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۵۸۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۲۶ مهر ۱۴۰۱
یک نشریه انگلیسی از مدافع ذوب آهن به عنوان سلاح مرگبار ایران در جام جهانی یاد کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سان، تیم ملی فوتبال ایران اولین حریف انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ است و به همین خاطر بازیکنان ایرانی زیر ذره‌بین نشریات انگلیسی قرار دارند. انگلیس در جام جهانی در حالت آماده باش قرار خواهد گرفت و ایران احتمالاً یک سلاح مخفی مرگبار ارائه می‌دهد.

نادر محمدی، مدافع ایرانی، استعداد منحصر به‌ فردی در یک بخش از بازی یعنی پرتاب‌ اوت دارد.

او از فاصله ۵۰ متری اوت‌های خود را به شکل منحصر به فرد پرتاب می‌کند که می‌تواند به یک موقعیت خطرناک تبدیل شود. محمدی این مهارت خود را در بازی‌های لیگ برتر ایران به خوبی نشان داده است. به طرز باورنکردنی محمدی حتی از این ترفند برای گلزنی استفاده کرده است.

او به صورت آکروباتیک اوت‌های خود را پرتاب می‌کند و هر اوت یک موقعیت خطرناک ایجاد می‌کند.

در صورت حضور او در جام جهانی جردن پیکفورد خیلی باید مراقب باشد. این که آیا این مدافع برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی کافی است یا خیر، باید منتظر ماند و دید.

کارلوس کی‌روش هنوز این بازیکن ۲۵ ساله را به تیم خود دعوت نکرده است و او هم‌چنان بدون بازی ملی باقی مانده است.

البته نباید میلاد محمدی، مدافع تیم یونانی آاک اتن را نیز از یاد برد. او در جام جهانی برابر اسپانیا یک پرتاب اوت ناکام داشت که مورد شوخی خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها