کد خبر: ۵۱۵۸۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۲۶ مهر ۱۴۰۱
وزیر علوم:
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با یادآوری اهتمام دولت و رییس جمهور برای حمایت از نخبگان، از ساخت ۲۰۰ هزار خوابگاه متاهلی در همین راستا با همراهی وزارت راه و شهرسازی طی چهار سال آینده خبر داد و از سازمان امور استخدامی نیز خواست برای جذب نخبگان کد استخدامی به این وزارتخانه دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، محمدعلی زلفی گل روز سه شنبه در حاشیه دوازدهمین همایش ملی نخبگان اظهار داشت: قرار است تفاهم نامه ای با وزیر راه و شهرسازی برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد خوابگاه متاهلی در یک پروسه چهارساله به امضا برسانیم.

وی توضیح داد: بر اساس این تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با تسهیلات بانکی این واحدها را می سازد و در اختیار دانشگاه ها قرار می دهد. زمین برای ساخت این خوابگاه ها را دانشگاه‌ها  در اختیار این وزارتخانه قرار می دهند و اقساط آن را طی سالیان پرداخت می کنند.

زلفی گل اظهار داشت: این اقدام در راستای سیاست های کلان کشور، برای حمایت از خانواده و طرح های افزایش جمعیت صورت می گیرد.

 

اشتغال مهمترین دغدغه نخبگان

وزیر علوم در ادامه گفت: مهمترین دغدغه نخبگان جذب آنها برای اشتغال است و رئیس جمهور هم دستور دادند که از نخبگان حمایت کنیم.

زلفی گل امور اظهار داشت: سازمان امور استخدامی هم باید کمک کند و کد استخدامی به ما بدهد که بتوانیم نخبگان را بکار بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها