أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۵۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۷ مهر ۱۴۰۱
در سومین روز از برگزاری رزمایش ارس نیروهای ویژه سپاه با بهره‌گیری از بالگردهای MI-۱۷ و اجرای عملیات هلی‌برن، تصرف ارتفاعات و جاده‌های مواصلاتی دشمن را تمرین کردند.

به گزارش پایگاه 598، صبح امروز مرحله گرم رزمایش با حضور یگان‌های شرکت‌کننده آغاز شد.

در این بخش از رزمایش، نیروهای ویژه سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن و هوابرد با بهره‌گیری از بالگردهای Mi-۱۷، بر روی مناطق از پیش تعیین شده پیاده و تمرین تصرف ارتفاع و جاده‌های مواصلاتی دشمن را به منظور قطع راه‌های پشتیبانی تمرین کردند.

رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صبح  روز دوشنبه ۲۵ مهر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه در منطقه ارس (منطقه مرزی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی) آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

در این رزمایش برای نخستین بار نصب پل شناور به‌منظور تردد نیرو و تجهیزات روی رودخانه تمرین شد. یگان‌ها و رسته‌های تخصصی نیروی زمینی سپاه نیز سناریوهای امنیتی و دفاعی را به‌صورت ترکیبی تمرین کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها