کد خبر: ۵۱۶۱۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۳ آبان ۱۴۰۱
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مسئولین تلاش می‌کنند تا گره های اقتصادی را باز کنند، گفت: در صورتی که به وعده های خود عمل کنیم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، علی نیکزاد در نشست تخصصی تأمین و توسعه زیرساخت های شهرستان بناب، اظهار کرد: فلسفه و هدف حضور ما در شهرستان بناب حل مشکلات شهرستان و بازکردن گرهی از مشکلات مردم است.

وی تاکید کرد: لازم است به وعده هایی که می دهیم عمل کنیم و مصوبات را اجرایی کنیم که در این صورت باور مردم به ما مثبت خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به رویدادهای مربوط به آبان ماه و مروری بر وقایع تاریخی این ماه، گفت: آبان ماه، ماه مبارزات ضد استعماری و ضد استکباری از جمله تسخیر لانه جاسوسی و محکومیت لایحه کاپیتولاسیون توسط امام راحل(ره) است که نشان می دهد انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب جهان شمول است و هدف از آن مبارزه با ظلم و ستم و ترویج مدنیت و آزادی و شرافت است.

وی یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی ایران جهان به دو قطب شرق و غرب بین آمریکا و شوروی تقسیم شده بود که انقلاب اسلامی این مناسبات را برهم زد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در کشورهای غربی که خود را مهد آزادی می دانند، پلیس به خود اجازه می دهد با معترضینی که بدون سلاح و مسالمت آمیز بیرون آمده اند با هر شیوه ای برخورد کند و صدایی از کسی بلند نمی شود، ادامه داد: ولی در جمهوری اسلامی برخورد با اغتشاشگران به نقض حقوق بشر توسط غربی ها تعبیر می شود این در حالی است که همواره اقشار مختلف مردم به دنبال مطالبات صنفی و گروهی در جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع برگزار می کنند و نمایندگان مجلس پاسخگوی مطالبات آنها هستند.

آمریکا می خواهد ایران صورتحساب تحریم را پرداخت کند
نیکزاد همچنین در دیدار با امام جمعه شهرستان بناب گفت: آمریکا و غرب ایران را تحریم می کنند و صورتحساب تحریم را می خواهند ایران پرداخت کند، در حالی که اگر تحریم ها نبود امروز ما می توانستیم با تکیه بر توانمندی های داخلی ده ها برابر بیشتر پیشرفت کنیم.

وی همچنین با اشاره به ضرورت رفع مشکلات اقتصادی، اضافه کرد: مجلس مصمم است تا گره های اقتصادی را باز کند.

وظیفه مسئولین، علما و دانشمندان توجه به خواسته های مردم است

امام جمعه بناب نیز در دیدار علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با وی، گفت: وظیفه مسئولین، علما و دانشمندان توجه به خواسته های مردم است.
حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی اظهار کرد: در گذشته کم کاری هایی صورت گرفته و بسیاری از وعده های مسئولین در عمل پیاده نشده است.

وی افزود: باید دید کجا کم کاری و کج روی از اهداف و آرمان های انقلاب و نظام صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بناب بر ضرورت حل مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی تاکید کرد: با تحقق خواسته های مردم اجازه ندهیم دشمن مردم را از انقلاب و نظام ناامید کند.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از روند احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی بناب و نیز پروژه مسکن مهر بناب بازدید کرد و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و مسائل این پروژه ها اتخاذ شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها