کد خبر: ۵۱۶۳۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۷ آبان ۱۴۰۱
کواکبیان به جای طلبکاری از نیروهای امنیتی باید جواب بدهد که مگر توحش اغتشاشگران در کف خیابان ها با عملیات تروریستی آن داعشی یک آبشخور ندارد؟
به گزارش پایگاه 598، جهان نيوز نوشت: مصطفی کواکبیان، چهره اصلاح طلب و دبیرکل حزب مردم سالاری در توئیتی نوشته است: «به كارگيري هرنوع خشونتي چه از طرف حكومت و يا مردم يا مزدوران وابسته به خارج و يا تروريستهاي جاهل محكوم است لذا با عرض تسليت شهادت جمعي از هموطنان در جنايت دلخراش شاهچراغ از سوي گروهك تروريستي داعش اميدوارم مسئولان مدعي برقراري امنيت پاسخگوي علت وقوع اين بی‌مبالاتي ها باشند».


اصلاح طلبان عادت دارند حتی اگر می خواهند یک حادثه تروریستی را محکوم کنند یک لگدی هم به جمهوری اسلامی بزنند. این اتهام زنی بی شرمانه کواکبیان به نظام اسلامی که عینا تکرار اتهامات ضدانقلاب به نظام اسلامی است، در حالی صورت می گیرد تا کنون بیش از 30 نیروی مقابله با آشوب ها اعم از پلیس و بسیج به شهادت رسیده اند. اوج بی شرمی جایی است مدافعان امنیت نظام اسلامی با تروریست ها و مزدوران خونریزی نظیر داعش در یک ترازو سنجیده می شوند.

اصلاح طلبانی نظیر کواکبیان انتظار دارند پلیس در مقابل توحش هایی نظیر بریدن گلوی مامور از باتوم و ساچمه زن هم استفاده نکند؟

کواکبیان به جای طلبکاری از نیروهای امنیتی باید جواب بدهد که مگر توحش اغتشاشگران در کف خیابان ها با عملیات تروریستی آن داعشی یک آبشخور ندارد؟ مگر اصلاح طلبان از ابتدای ماجرای مهسا امینی تا امروز حامی صریح اغتشاشات و آشوبگران نبوده اند؟ مگر داعش و اصلاح طلبان هر دو مورد حمایت امریکا و اسرائیل نیستند.

واقعیت آن است که اصلاح طلب، اغتشاشگر و داعشی هر سه مورد حمایت آمریکا و اسرائیل هستند و اصلاح طلبان تاکنون در مقابل حمایت صریح دشمنان ملت از آنها موضع نگرفته اند بلکه با مواضع این چنین در اتهام زنی به نظام اسلامی بر آن تمجیدها مهر تائید می زنند.

هرکسی در وقایع اخیر با حضور، رفتار، زبان، قلم و... خود اندکی به این ماجرا کمک کرده است در خون شهدای مدافع امنیت و شهدای جنایت شیراز شریک است.

باید تاسف خورد که این افراد سال های سال صندلی نمایندگی ملت را در بهارستان اشغال کرده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها