أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۴ آبان ۱۴۰۱
یک اکانت توئیتری اطلاعات تازه‌ای در ارتباط با نیلوفر حامدی و افراد حاضر در کنار او که در تصویر مشاهده می‌شوند، ارائه داد.

به گزارش پایگاه 598، همزمان با انتشار تصاویر جدیدی از حضور نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق در دوره آموزش ‌براندازی نرم که از سوی دولت متخاصم آمریکا در آفریقای‌جنوبی برگزار شده بود، یک اکانت توئیتری اطلاعات تازه‌ای در ارتباط با نیلوفر حامدی و افراد حاضر در کنار او که در تصویر مشاهده می‌شوند، ارائه داد.

این اکانت با انتشار تصاویری از حامدی در دوره آموزش ‌براندازی نرم، با اشاره به نفراتی که در کنار او ایستاده‌اند، نوشت: نفری که در این دو عکس با نیلوفر حامدی در دوره آموزش‌براندازی نرم در آفریقای جنوبی مشخص است، کمال حسینی مجری پروژه و از اعضای شورای دموکراسی آمریکا وابسته به یکی از نهادهای جامعه اطلاعاتی آمریکا و نفر وسط که با پیراهن چهارخانه مشخص است، نیکو دکلرک، استاد آمریکایی این دوره است.

افشای جزئیات جدیدی درباره نیلوفر حامدی

گفتنی است طبق بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در تبیین اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر کشور که هفته گذشته منتشر شد، نیلوفر حامدی که هم‌اکنون در بازداشت نهادهای امنیتی به سر می‌برد، با سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ارتباط بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها