أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۷۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۴ آبان ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه 598، وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان نوشت: یوم‌الله 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» سالگرد تسخیر لانه‌ جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام رضوان‌الله ‌علیه، روز دانش‌آموز و اعلام مخالفت حضرت امام(ره) با قانون نژادپرستانه‌ حق قضاوت کنسولی (کاپیتولاسیون)، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. 13 آبان، ابهت پوشالی شیطان بزرگ به سخره گرفته شد و دسیسه‌های جاسوسی ‌براندازانه علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شد. حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب اضافه کرد: در این روزها نیز توطئه‌ای از پیش طراحی شده توسط استکبار جهانی، صهیونیسم غاصب و رژیم‌های وابسته و ارتجاعی منطقه با بهره‌کشی از عناصر خودفروخته و جمعی ناآگاه در ایجاد اغتشاشات خیابانی و هتک‌‌حرمت به حرم حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام، عمق جنایت‌پیشگی و ددمنشی دشمنان درنده‌خوی این مرز و بوم الهی را بیش از پیش آشکار ساخت. وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و جامعه اطلاعاتی کشور به ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی اطمینان می‌دهند این آتش‌افروزی‌ها و جنایت‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها