أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۶۸۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۷ آبان ۱۴۰۱
رئیس مرکز مطالعات راهبردی در مصاحبه با المیادین از لورفتن یک محموله ارسالی عربستان به داخل ایران و پیام تازه آمریکایی‌ها به تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، امیر موسوی، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و روابط بین‌الملل در تهران، در ویژه‌برنامه شبکه خبری المیادین برای پوشش واقعیت اتفاقات جاری در ایران و موضع اخیر رئیس جمهور آمریکا در قبال تهران حاضر شد. او ضمن افشای این مطلب که یک محموله ارسالی عربستان برای حمایت از اغتشاشات در ایران لو رفته است، گفت به حمایت همه طرف‌های تکفیری در منطقه از اغتشاشات در ایران اشاره کرد و گفت هرآنچه در ایران در حال رخ دادن است،

در واقع انتقامگیری داعش و حامیان داعش از ایران به دلیل مقابله ایران با طرح داعش در منطقه است. او با اشاره به اینکه از طرف عربستان پیام‌هایی به ایران ارسال شده است، گفت: ریاض از قطع مذاکرات با تهران پشیمان خواهد شد. در جریان هستید که پیام‌هایی رد و بدل شد و سعودی‌ها گفتند که آن‌ها ارتباطی با شبکه ایران اینترنشنال ندارند و ایران هم پاسخ داد که اگر اتفاقی افتاد ایران هم ارتباطی با آن ندارد.

موسوی تأکید کرد، سعودی‌ها پول زیاد و تجهیزات اطلاعاتی به داخل ایران فرستادند و احتمالا قصد داشتند به سیستان و بلوچستان و کردستان ایران ارسال کنند، اما همه این پول‌ها و تجهیزات مثل تجهیزات شنود به دست نیروهای امنیتی ایران افتاد. آن‌ها فکر می‌کردند کسی که این‌ها را تحویل می‌گیرد از مخالفان ایران است، اما همه این‌ها به دست نیروهای اطلاعاتی ایران افتاد.

منبع: خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها