يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۶۹۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۸ آبان ۱۴۰۱
تشدید تنش در صحنه سیاسی آمریکا
جو بایدن همزمان با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره اعلام کرد: نباید اجازه دهیم جمهوری‌خواهان آمریکا را به عقب برگردانند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: ما فرصت داریم کشورمان را به‌شیوه بهتر برای همه بازسازی کنیم، در حالی که جمهوری‌خواهان می‌خواهند ما را به عقب برگردانند.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان این کشور گفتگو کرد.

بایدن با انتقاد از جمهوری‌خواهان گفت که اولویت آنها در کنگره لغو قانون کاهش تورم است که منجر به افزایش هزینه‌های روزانه آمریکایی‌ها خواهد شد.

وی افزود: ما هرج‌ومرج بزرگی را پس از دولت سابق به‌ارث بردیم و توانستیم اقتصاد را از پایین به بالا بازسازی کنیم.

بایدن اظهار داشت بیش از 300 نامزد جمهوری‌خواه در سلامت انتخابات تشکیک می‌کنند و به شکست اعتراف نمی‌کنند.

وی افزود برخی نامزدهای جمهوری‌خواه، حمله‌کنندگان به ساختمان کنگره را ملی‌گرا توصیف می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها