کد خبر: ۵۱۷۱۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۳ آبان ۱۴۰۱
در بین بازیکنان تیم ملی فوتبال که نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه می‌کنند، چند بازیکن شانس بازی در ترکیب اصلی را دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شب گذشته لیست 25 بازیکن حاضر تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر اعلام شد. در این لیست، 9 بازیکن برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد. سیدحسین حسینی، پیام نیازمند، صادق محرمی، علی قلی‌زاده، شجاع خلیل‌زاده، ابوالفضل جلالی، احمد نوراللهی، علی کریمی و محمدحسین کنعانی‌زادگان این نفرات هستند.

در بین این بازیکنان، محرمی، قلی‌زاده، نوراللهی و کنعانی‌زادگان شانس زیادی برای بازی کردن دارند، به خصوص محرمی که در دیناموزاگرب کرواسی عملکرد خوبی داشت و در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش انتخاب اول کارلوس کی‌روش برای دفاع راست بود. کنعانی‌زادگان دیگر انتخاب کی‌روش برای پست دفاع وسط است، چرا که هم در اردوی اتریش به بازی گرفته شد و هم در آخرین دیدار تدارکاتی ایران در تهران برابر نیکاراگوئه 90 دقیقه به میدان رفت.

سایر نفرات هم با توجه به شرایط مسابقات تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر ممکن است این شانس را پیدا کنند که دقایقی به میدان بروند. اگر چه این موضوع برای سیدحسین حسینی و پیام نیازمند متفاوت است. حسینی و نیازمند رقابت سختی با علیرضا بیرانوند خواهند داشت هر چند شواهد نشان می‌دهد سنگربان پرسپولیس انتخاب اول کی‌روش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها