کد خبر: ۵۱۷۱۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۳ آبان ۱۴۰۱
اخیرا توییتی جعلی توسط معاندین به اسم یک طلبه نقده ای منتشر شده و دست به دست می شود که خود این طلبه هم از آن بی خبر و متعجب است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، جریان ضد انقلاب که برای ایجاد و استمرار اغتشاش از هر گونه دروغ و تهمتی کوتاهی نکرده بود و در طول ۵۰ روز اخیر هزاران دروغ را به خورد مخاطبین ساده لوح خود داده است، در اقدامی جدید این بار به جعل و فتوشاب توییتی به نام یک طلبه اهل شهرستان نقده روی آورده است.

از روز گذشته توییتی منتسب به حجت الاسلام محمدامین نصیری طلبه اهل شهرستان نقده استان آذربایجان غربی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که کاملا جعلی و ساختی است.

حجت الاسلام نصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه با تکذیب این خبر، اظهار داشت: دیشب عکس این توییت را یکی از دوستانم در توییتر برای من فرستاد و از من سؤال کرد که آیا این توییت مال شماست یا نه ؟ و من از این موضوع تعجب کردم که با این لحن که زبان دوران قجر است من توییتی بارگذاری نکردم.

وی ادامه داد: گفتم شاید گوشی بنده به دست فرد دیگری افتاده و او اقدام به انتشار چنین توییت خلاف واقع کرده است و لذا گوشی خود را بررسی کردم و باز هم به چنین توییتی برنخوردم و یکی از نقاط جالب در توییتر این است که اگر مطلبی را هم از این شبکه اجتماعی حذف کنی، باز هم ip آن باقی می ماند که در چه تاریخی این توییت بارگذاری و حذف شده است که چنین موردی را هم پیدا نکردم.

نصیری با بیان این که آدرس مندرج در این توییت مال یک هفته قبل است و به دروغ روی آن درج شده، تصریح کرد: با دقت بیشتر متوجه شدم که این توییت فتوشاب شده است و به صورت ناشیانه هم این کار را کرده اند و جلوی آدرس صفحه توییتر من پرچم ایران وجود دارد، اما در این توییت فتوشاب شده اصلا چنین چیزی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هیچ کسی به لباس بنده اهانتی نکرده است که واکنشی نشان بدهم و یا اقدام به انتشار این پیام در صفحه تویتر کنم.

دروغ جدید ضدانقلاب این بار با جعل توییت به اسم یک طلبه

لازم به ذکر است که در فتوشاب بودن این توییت، نکته جالب این است که اعداد و ارقام در توییتر بعد از نشان گوشی و یا رایانه ای که با آن توییت بارگذاری شده است، قرار می گیرد و حال آن که در توییت فتوشاب شده، اعداد و ارقام قبل از آدرس گوشی قرار دارد.

دروغ جدید ضدانقلاب این بار با جعل توییت به اسم یک طلبه

توییت طلبه نقده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها