أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۴۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۸ آبان ۱۴۰۱
یک تحلیلگر سیاسی با بیان ابعاد اصلی جنگ شناختی، قائله این روزها را حاصل تفکر جبهه استکبار بر علیه کشورهای مسلمان، خصوصا ایران دانست که اغتشاشات و ترور‌های کور از اهداف مهم آن برای ایجاد مارپیچ سکوت در میان حامیان نظام و تنفس مصنوعی به آشوبگران است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از سراج24؛ محمد صرفی تحلیلگر سیاسی، در گفت‌وگوی اختصاصی با سراج24 با بیان اینکه نقطه اساسی و محوری وضعیت اخیر مبتنی بر جنگ شناختی است، گفت: در جنگ شناختی میدان جنگ مغز انسانهاست. طی چند سال اخیر ناتو جنگ شناختی را به عنوان جدیدترین میدان جنگ در کنار زمینی و هوایی و ...معرفی کرده است.

وی از اهداف اصلی و مهم جنگ شناختی‌ که امروز علیه ایران و مردم ایران به راه افتاده را ایجاد مارپیچ سکوت در میان حامیان نظام و تنفس مصنوعی به آشوبگران عنوان کرد و افزود: با خبرسازی و تبلیغات پرحجم صحنه را طوری جلوه می‌دهند که انگار شما به عنوان حامی جمهوری اسلامی در اقلیت محض هستید. پس بهتر است؛ یا حداقل سکوت اختیار کنید و یا بقول معروف همرنگ جماعت شوید. 

این فعال رسانه‌ای با تاکید بر اینکه آشوبگران در دسته‌های کوچک هربار در گوشه‌ای از شهرها با هدف همراه‌سازی مردم و القای یک آشوب سراسری اقدام به تخریب و شعارهای هنجارشکنانه می‌کنند، ادامه داد: صحنه‌گردانان این آشوب‌ها با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های پولی - سعودی، در طرف دیگر سعی دارند به اقلیت آشوبگر روحیه بدهند و به او بگویند؛ برو کف خیابان،  اکثریت با توست.

صرفی با بیان اینکه البته بخشی از خواسته و اهداف خود را بر زبان نمی‌آورند، تا کسی از نیت پلید آنها خبردار نشود، اظهار داشت: یکی اینکه آشوبگر مرده برای آنها از زنده ارزشمندتر است. چرا؟ چون از هر طرف خون ریخته شود به نفع دشمن است. آنقدر این مسئله برایشان مهم است که حتی دست به کشته سازی هم می‌زنند. می‌کشند و می‌گویند کار خودشان است! آنقدر هم رذیلانه رفتار می‌کنند که حتی حادثه‌ای مثل ترور در شاهچراغ یا اتفاق تروریستی ایذه را هم می‌گویند؛ کار خودشان است.

وی با ذکر یک نمونه از رذالت رسانه‌ای حامیان تروریست در اتفاقات اخیر، ادامه داد: یک اکانت توییتری ناشناس که فعالیت سازمانی‌اش کاملا مشهود و واضح است. شب گذشته بلافاصله پس از اتفاق تروریستی ایذه، ابتدا یک توییت زد و با ابراز ابراز شادی و خوشحالی از شهادت مدافعان امنیت در ایذه، تروریست‌ها را هم تشویق کرد. اما وقتی معلوم شد چند نفر از مردم عادی هم جزو شهدا هستند، توییت اول را پاک کرد و در توییت جدید نوشت نیروهای امنیتی مردم را به رگبار بستند!

این تحلیلگر سیاسی، جنگ شناختی کنونی برعلیه مردم ایران را یک جنگ ترکیبی و پیچیده خواند و تصریح کرد: درواقع این یک جنگ بسیار پیچیده است و دشمن از هیچ روش و ابزاری رویگردان نیست. از دروغ‌های کوچک و بزرگ گرفته تا تسلیح آشوبگران و حتی کشتن مردم عادی. مواجهه با چنین وضعیتی نیز ساده و تک‌بعدی نیست. ا

محمد صرفی در پایان گفت: البته من شخصا معتقدم این‌بار نیز دشمن دچار خطای محاسباتی شده است. چون مردم ایران را نمی‌شناسد. دریچه و کانال نگاه دشمنان خارجی به جامعه و مردم ایران، افراد و گروهک‌هایی هستند که نانشان در وارونه‌نمایی است و براندازی بیش و پیش از یک کنش سیاسی، برای آنها یک کسب و کار پرسود است. کسب و کاری که از قضا این روزها حسابی برای این خائنان به میهن و مردم، حسابی سکه است. یکی از اینها چند ماه پیش در یک روزنامه آمریکایی مطلب نوشت و گفت: من صدای مردم ایرانم و ما ایرانی ها حاضریم تحت فشار و تحریم شما باشیم، اگر این فشار باعث تضعیف حکومت ایران شود».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها