أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۴۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۸ آبان ۱۴۰۱
یک فعال رسانه‌ای با بیان اینکه سرمربی پرتغالی ایران در برابر شیطنت رسانه‌ انگلیسی به مانند شیر کنار تیم ملی ایستاد، با اظهار گلایه از تاخیر در اعزام خبرنگاران ایرانی به محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: آنچه که مشخص است، بازیکنان از قبل آماده چنین فضاسازی‌هایی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از سراج24؛ سید کیوان طباطبایی فعال رسانه‌ای در یک گفت‌وگوی اختصاصی، در پاسخ به سوال خبرنگار سراج۲۴ درباره اقدام حمایتی کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری ۲۴ آبان ۱۴۰۱ پیش از تمرین ملی پوشان در دوحه در پاسخ به سوالات شیطنت‌آمیز یک رسانه انگلیسی با شگردهای مربیان کارآزموده پاسخ های حرفه ای داد و از تیمش در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صیانت کرد.

این فعال رسانه ورزشی، افزود: کی روش مثل شیر کنار تیم ملی بود و از بازیکنانش در تیم ملی فوتبال صیانت کرد.او در آستانه آغاز جام بیست و دوم و بازی برابر تیم ملی انگلیس اجازه نداد رسانه اسکای انگلیسی، تیمش را به حاشیه براند.

گلایه از تأخیر در اعزام تیم رسانه‌ای ایران

طباطبایی ضمن اظهار گلایه از تاخیر در اعزام تیم رسانه‌ای ایرانی به قطر، گفت: متاسفانه تاخیر در اعزام تیم رسانه ای به محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شده که جو حاکم در کنفرانس های خبری مربیان و بازیکنان تیم ملی ایران در دست نمایندگان رسانه های انگلیسی بیفتد و آنها تیم ملی را به حاشیه ببرند. اگر تیم رسانه ای ایران زودتر به قطر اعزام می شد، هرگز خبرنگاران انگلیسی فرصت حاشیه سازی نداشتند و اجازه نمی دادند خبرنگاران انگلیسی تیم ملی را با سوالات جهت‌دار به سمت و سویی بحث‌برانگیز سوق دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران اعزامی از ایران قرار است کمتر از ۲۴ ساعت قبل از بازی ایران و انگلیس به دوحه برسند که جای بحثی سئوال است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد این موضوع تازه شروع کار برای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران است و آنها باید تا زمانی که قرار است در جام جهانی حضور داشته باشند، خودشان را برای سؤالات این‌چنینی آماده کنند.

آمادگی بازیکنان در برابر فضاسازی‌ها

کیوان طباطبایی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره ادامه دار بودن و تاثیر حاشیه‌سازی‌ها بر روحیه کادر و بازیکنان تیم ملی، گفت: مشخص نیست که آیا همیشه فاکتور زیرکی کارلوس کی‌روش بتواند کارآمد باشد یا خیر. ولی مورد مشخص اینکه بازیکنان ایران از قبل مهیای چنین فضایی شده‌اند و احتمال می‌رود واکنش‌های مشابهی به چنین موضوعاتی داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها