کد خبر: ۵۱۷۵۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۱ آذر ۱۴۰۱
فرماندار اسلامشهر گفت: رئیس جمهور کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، روز پنجشنبه سوم آذر ماه به اسلامشهر سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر اظهار کرد: آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران روز پنجشنبه سوم آذر ماه میهمان مردم اسلامشهر خواهد بود. 

وی بیان کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی، دیدار عمومی با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در شهرستان اسلامشهر خواهد بود.

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در مجلس نیز گفت: آیت الله رئیسی با حضور در شهرستان اسلامشهر دیار قهرمان ورزشی و حافظان و قاریان قرآن، از نزدیک با مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد و مسائل و مشکلات این منطقه را در حوزه های مختلف عمرانی، درمانی، اجتماعی و غیره با حضور جمعی از مقامات و مسئولین ملی و استانی مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر رئیس قوه مجریه به شهرستان اسلامشهر، عنوان کرد: بازدید از پروژه های نیمه کاره، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار عمومی با  اقشار مختلف مردم و گروههای منتخب و خانواده های شهدا از جمله برنامه های رئیس جمهور است.

نماینده مردم تهران در مجلس، خاطرنشان کرد: شهرستان اسلامشهر با جمعیتی بالغ بر۷۰۰ هزار نفر بعنوان یکی از کلانشهرهای کشور، که در جوار شهر تهران و پایتخت جمهوری اسلامی ایران  قرار گرفته، علی رغم داشتن ظرفیتهای مختلف در عرصه های گوناگون علمی، فرهنگی ،ورزشی و اقتصادی متاسفانه در گذشته کمتر مورد توجه دولتمران قرار  گرفته که انتظار می رود با حضور رئیس دولت مردمی عنایت بیشتری به این منطقه در خصوص افزایش و تامین اعتبارات مورد نیاز طرحها و پروژه های عمرانی این شهرستان از جمله مترو و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها