أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۶۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۳ آذر ۱۴۰۱
جریان رسانه‌ای آشوب به تیم ملی هم رحم نکرد؛
روزنامه حامی فتنه شرق که در مدت اخیر به رسم همیشگی‌اش از آتش‌بیاران معرکه بود و با نحوه فعالیت خود به اغتشاشات دامن می‌زد، این بار پروژه تفرقه در تیم‌ملی فوتبال کشورمان را کلید ‌زده است.

پروژه تفرقه در تیم‌ملی فوتبال کشورمان کلید خورد: دروغ‌سازی روزنامه شرق علیه ستاره گلزن تیم ملی

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جریان رسانه‌ای آشوب که در بازی اول تیم ‌ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام‌جهانی وظیفه خود را بخوبی انجام داده و با ایجاد حاشیه‌هایی علیه بازیکنان تیم ملی، تمرکز آنها را پیش از رویارویی با انگلیس به هم ریخت، این بار برای بازی تیم‌ملی فوتبال کشورمان با ولز نیز هدف‌گذاری کرده است. به گزارش «وطن‌امروز»، روزنامه حامی فتنه شرق که در مدت اخیر به رسم همیشگی‌اش از آتش‌بیاران معرکه بود و با نحوه فعالیت خود به اغتشاشات دامن می‌زد، این بار پروژه تفرقه در تیم‌ملی فوتبال کشورمان را کلید ‌زده است. این روزنامه اصلاح‌طلب که ید طولایی در تحریف و تقطیع واقعیت دارد، در جدیدترین اقدام خود، صحبت‌های مهدی طارمی، ستاره تیم ‌ملی فوتبال کشورمان را تحریف کرد. شرق در حساب رسمی توئیتر خود با عنوان «واکنش طارمی به سوال درباره وضعیت ایران: به من ربطی ندارد»، نوشت: «طارمی در پاسخ به خبرنگاران درباره وضعیت فعلی اعتراضات در ایران گفته: من نه سیاسی هستم و نه می‌خواهم به سوالات شما پاسخ دهم. 
 
من در جام‌جهانی هستم تا فوتبال بازی کنم. من فقط بازیکن فوتبالم و سیاست به من ربطی ندارد». روزنامه شرق اظهاراتی را به ستاره تیم فوتبال کشورمان منتسب کرده که اساساً از سوی مهدی طارمی گفته نشده است. پایگاه خبری اس.وی.تی سوئد نوشت خبرنگار اعزامی این رسانه به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ سراغ مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران رفته و موکدا از او درباره نظرش در موضوع اتفاقات اخیر ایران سوال پرسیده است. 
 
پروژه تفرقه در تیم‌ملی فوتبال کشورمان کلید خورد: دروغ‌سازی روزنامه شرق علیه ستاره گلزن تیم ملی
 
«یوهان کوجوکاسلان» خبرنگار اس.وی.تی سوئد بعد از مسابقه روز دوشنبه تیم‌ملی فوتبال ایران و انگلیس سراغ مهدی طارمی رفت و از او پرسید: «آیا اتفاقات اخیر ایران بر تیم‌ملی فوتبال تاثیر گذاشته است»؟ طارمی پاسخ داد: «لطفا بیایید درباره فوتبال حرف بزنیم». با وجود پاسخ صریح طارمی، این خبرنگار برای تاکید مجددا همین سوال را باز از طارمی پرسید که مهاجم تیم‌ ملی فوتبال ایران در پاسخ افزود: «ما اینجاییم تا فوتبال بازی کنیم. بیایید درباره آن حرف بزنیم. همانطور که من گفتم این (بازی انگلیس) یک بازی سخت برای ما بود».
 
اگرچه روزنامه شرق پس از انتقادات متعدد به دروغ‌سازی این روزنامه، خبر مورد بحث را از حساب توئیتر خود حذف کرد اما سوالی که باید پرسید این است: چرا شرق عامدانه دست به این دروغ‌سازی آشکار ‌زده است؛ آن هم درست ۲ روز مانده به بازی دوم تیم‌ ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی؟ جریان رسانه‌ای آشوب و اغتشاش که نان خود را در بحران‌آفرینی برای ایران می‌بیند، مدت‌ها پیش از اعزام تیم فوتبال کشورمان به قطر، پروژه تخریب و البته جنگ با تمرکز ذهنی بازیکنان تیم را در دستور کار خود قرار داد.
 
از راه‌اندازی کمپین حذف ایران از جام‌جهانی تا فحاشی مجازی به بازیکنان تیم ملی، از جمله اقدامات جریان رسانه‌ای آشوب در این رابطه بود که نتیجه ایجاد این حواشی در نتیجه‌ای که برای تیم ‌ملی فوتبال ایران در مقابل انگلیس رقم خورد، خود را نشان داد. اکنون که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان با توجه به باخت تلخ به انگلیس، نیاز به وحدت و همچنین حمایت مردم ایران دارند، رسانه‌های آشوب ۲ روز مانده به بازی دوم ایران در جام جهانی، خط تفرقه در تیم‌ملی و ایجاد حواشی جدید برای بازیکنان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
 
پروژه تفرقه در تیم‌ملی فوتبال کلید خورد: دروغ‌سازی روزنامه شرق علیه ستاره گلزن تیم ملی
 
بدون شک دروغ‌سازی روزنامه شرق علیه ستاره گلزن تیم ملی، در شرایطی که تیم‌ ملی به روحیه و حمایت نیاز دارد، مصداق خیانت بوده و نیاز است دستگاه‌های متولی، پاسخ درخوری به این خیانت بدهند، اگرچه خائن‌ بودن روزنامه شرق مدت‌ها پیش از این به اثبات رسیده است. 
 
بنا بر بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که در روزهای ابتدایی آبان در ارتباط با اغتشاشات اخیر کشور منتشر شد، نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق، عامل آموزش‌دیده و نفوذی سرویس‌های بیگانه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها