أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۷۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
معادلات پیچیده گروه B جام جهانی ۲۰۲۲؛
سوالی که ذهن همه فوتبال دوستان را مشغول کرده این است که تیم ملی ایران در چه صورت از گروه خود صعود می کند و قطعا تا پیش از بازی ایران و آمریکا بارها و بارها به بررسی همه شرایط و احتمالات صعود ملی پوشان ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ می پردازند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر ولز ۳ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد و حالا همراه با انگلیس اصلی ترین شانس صعود به مرحله حذفی این رقابت هاست.

تیم ملی ایران در چه صورت از گروه خود صعود می کند؟ سوالی که ذهن همه فوتبال دوستان را مشغول کرده و قطعا تا پیش از بازی ایران و آمریکا بارها و بارها به بررسی همه شرایط و احتمالات صعود ملی پوشان ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ می پردازند.

در اینفوگرافیک زیر به بررسی این احتمالات می‌پردازیم:

ایفوگرافیک/ ایران در چه صورتی از مرحله گروهی صعود می‌کند؟  

بررسی ها حاکی از آن است در صورت پیروزی یا مساوی برابر ولز، صعود انگلیس قطعی خواهد شد.

همچنین در صورت پیروزی برابر آمریکا، صعود ایران قطعی می شود.

در شرایطی که ولز با اختلاف ۴ گل به بالا و آمریکا با هر نتیجه ای در بازی آخر خود پیروز شوند، این دو تیم صعود خواهند کرد و انگلیس و ایران حذف می شوند.

بازی ایران و آمریکا اهمیت صد چندان دارد؛ در صورت تساوی نتیجه این دیدار صعود تیم ها ۳ حالت دارد:

  1. اگر ولز انگلیس را شکست دهد، ولز و انگلیس صعود خواهند کرد.
  2. اگر ولز با +۷ گل به بالا انگلیس را شکست دهد، ولز و ایران صعود خواهند کرد.
  3. اگر انگلیس برابر ولز پیروز شود، ایران و انگلیس صعود می کنند.

گفتنی است، در بهترین حالت در صورتی که انگلیس موفق به پیروزی نشود و ایران بتواند امریکا را شکست دهد، تیم ملی ایران به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد جام جهانی ۲۰۲۲ می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها