أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۷۷۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
کسانی که در اذهان متوهم خود خیال خام تجزیه ایران را می پرورانند، بدانند جمهوری اسلامی ایران متحد، منسجم و با اقتدار پابرجا خواهد ماند تا پرچم اسلام و عدالت خواهی را به دست منجی عالم بشریت برساند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سراج24؛ مدتی است معاندان و بدخواهان اسلام و انقلاب به بهانه تجمعات برخی معترضان، جنگی ترکیبی را طراحی کرده و درصدد اجرای آن هستند تا اعتراض را به اغتشاش تبدیل کرده و پس از آن با همکاری تروریست های نفوذی و داعش مسلکی های درونی و بیرونی، مرحله اغتشاش را به ترور و انتحار و جنگ خیابانی مبدل نموده و پروژه سوریه سازی و براندازی را به واقعیت برسانند. 

موتور محرکه این جنگ را رسانه هایی به عهده دارند که با دلارهای خون آلود طایفه خونخوار سعودی تغذیه شده و نقشه های روباه پیر و ایادی عبری - عربی او را در بوق های تبلیغاتی شان با چاشنی دروغ پراکنی، عملیاتی می کنند. اما آنچه که به وضوح از بحبوحه اغتشاش و ترور و کشته سازی و دود و آتش سر بیرون آورده و اهداف پلید دشمنان را هویدا نموده ، پروژه ای است که آرزوی دیرین دشمنان این مرز و بوم را افشا می کند، و آن چیزی نیست جز «تجزیه ایران».

معاندان قسم خورده این ملت بزرگ، از دیرباز اندیشه تجزیه ایران را در سر داشته اند اما همواره این خیال خام و خواب پریشان آنها با وحدت و یکدلی و یکپارچگی اقوام ایرانی تعبیر نشده و هربار سرشکسته تر و مفتضح تر از قبل سر در لاک خود فرو برده و ناامیدانه عقب می نشینند. آنها پس از ناامیدی از کند کردن و متوقف نمودن چرخه پیشرفت و اقتدار ملت بزرگ ایران، با بهره گیری از شیوه های نخ نما و محاسبه های غلطی که همواره درباره این ملت داشته اند، به میدان آمدند تا آنچه را که سالیان متمادی در پی اش بودند را چندشبه به دست آورده و فتح الفتوحی بی سرانجام و واهی را به اربابان صهیونیست خود پیشکش نمایند، غافل از اینکه سکان هدایت کشتی این کشور و نظام و انقلاب در بحران ها و تلاطم ها،  با عنایت بقیة الله الاعظم - ارواحنا لمقدمه الفدا - در دستان پرتوان نائبی برحق، امامی شجاع و عالمی بی نظیر و آگاه است و هیهات که سرنشینان این کشتی در مسیر پر فراز و نشیبی که انتخاب کرده اند، دست از ولی امر خود بردارند.

رمز این اتحاد و همدلی را می توان در سه کلمه یافت؛ «جمهوری» که حکومتی مبتنی بر حاکمیت مردم است، «اسلامی» که پایه و اساس و سنگ بنای این نظام را تشکیل داده و «ایرانی» که ملتی بزرگ و فهیم و متحد دارد. این سه کلمه «جمهوری اسلامی ایران» را تشکیل داده اند. حکومتی که تحت لوای رهبری حکیمانه فقیهی عدالت گستر، شجاع و آزاده، ملتی پایبند به شرع مقدس و پرچمی واحد که در بر گیرنده آحاد اقوام بزرگ ایران اسلامی است و این انسجام و وحدت، به کوری چشم ناپاک دشمن؛ ان شاء الله تا قیام منجی موعود(عج) پابرجا خواهد ماند. 

مصداق بارز پایبندی مردم فهیم و بزرگ ایران به جمهوری اسلامی ایران را در جای جای این آب و خاک می توان دید. حتی فضای مجازی که دشمن با تبلیغات و جوسازی و دروغ پراکنی های وسیع، به تهییج کشانده بود، امروز پر است از نظراتی که این پایبندی مردمی را به اثبات می رساند.

نمونه های از این وحدت و همدلی و انسجام ایرانیان تحت لوای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنید:

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها