أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۷۷۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۵ آذر ۱۴۰۱
بورس کالا در نامه‌های جداگانه شرایط خرید خودروهای عرضه شده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (هفتم تا نهم آذر) را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه 598، در نامه‌های مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران آمده است: مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ هفتم آذر ساعت ۱۷ روز یکشنبه (۶ آذر ماه) بوده و میزان پیش دریافت خرید ۲۵ درصد است.

مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ هشتم آذر نیز ساعت ۱۵ روز دوشنبه (هفتم آذر ماه) بوده و میزان پیش دریافت خرید ۱۰۰ درصد تعیین شده است.

همچنین مهلت ثبت سفارش برای خودروهای عرضه شده در تاریخ ۹ آذر هم ساعت ۱۷ روز سه شنبه (هشتم آذر ماه) و میزان پیش دریافت خرید ۲۵ درصد است.

برای همه خودروهای عرضه شده محدودیت‌های زیر الزامی است:

- اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

- هر کد بورسی فقط امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد.

- ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

برپایه این گزارش، در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری، در مجموع ۲ هزار و ۱۷۴ دستگاه خودرو شامل ۹۰۰ دستگاه هایما S۷ و S۵، یک‌هزار و ۱۰۰ دستگاه تارا دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک و ۱۷۴ دستگاه لاماری ایما روی تابلو معاملات می‌رود.

این خودروها متعلق به دو خودروساز یعنی ایران خودرو و مجتمع صنعتی آرین پارس موتور بوده و اطلاعات تکمیلی آن از اینجا قابل دسترسی است.

شرایط خرید خودرو در بورس کالا ابلاغ شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها