أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۸۰۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۹ آذر ۱۴۰۱
آمار کاربران فعال ماهانه روبیکا به حدود ۲۶ میلیون، ایتا به حدود ۱۵ میلیون و بله و سروش نیز به حدود ۹ میلیون رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (چهارشنبه ۹ آذرماه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ۸۳ درصد از دستگاه‌ها به سامانه واحد خدمات هوشمند متصل شده‌اند و حداکثر تا دی ماه که موعد قانونی مشخص شده است همه دستگاه‌ها متصل خواهند شد.

وی افزود: اخیراً یک مصوبه جدید داشتیم که تا پایان سال پنج درصد خدمات دستگاه‌ها از طریق پنجره خدمات به شکل کاملاً هوشمند انجام شود به گونه‌ای نیاز به هیچ گونه ارائه مدارک وجود داشته باشد و به مداخله انسانی نیازی نباشد.

زارع‌پور با اشاره به اینکه سال آینده این پنج درصد افزایش خواهد داشت، اظهار کرد: در قانون بودجه ۱۴۰۲ نیز آن را پیش بینی کرده‌ایم تا در آینده شاهد خدمات هوشمند در سطوح بالاتری باشیم.

وی درباره استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی، تاکید کرد: استقبال مردم از پیام‌رسان‌های داخلی خیلی خوب بوده است. آمار کاربران فعال ماهانه روبیکا به حدود ۲۶ میلیون، ایتا به حدود ۱۵ میلیون و بله و سروش نیز به حدود ۹ میلیون رسیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها