امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۸۰۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۰ آذر ۱۴۰۱
رئیس‌جمهور فرانسه به آمریکا هشدار داد برخی از اقداماتی که این کشور برای حمایت از شرکت‌های خود در نظر گرفته است برای اروپا خصمانه است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، رئیس جمهور فرانسه درباره قربانی شدن اروپا در رقابت بین آمریکا و چین و از بین رفتن انسجام غرب به علت سیاست‌های واشنگتن، هشدار داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، امانوئل مکرون در بازدید از مقر ناسا گفت، فضا مکان جدیدی برای کشمکش است و برای فرانسه و آمریکا اهمیت دارد تا با یکدیگر برای تعیین قواعد و ضوابط همکاری کنند. همچنین بازیگران مجنون و کشور‌های قانون‌شکن نیز در فضا حضور دارند و زمینه حملات جدید ایجاد شده است.

از سوی دیگر، مکرون در سخنرانی در حضور فرانسوی‌های مقیم آمریکا در سفارت فرانسه در واشنگتن درباره اینکه اروپا و به طور خاص فرانسه، قربانی رقابت تجاری بین واشنگتن و پکن شوند، هشدار داد. وی تاکید کرد فرانسه و آمریکا ائتلاف قوی دارند,، اما برنامه واشنگتن برای کمک به شرکت‌های آمریکایی، تهدیدی برای فروپاشی غرب است و این تدابیر برای شرکت‌های فرانسوی به شدت خصمانه محسوب می‌شود.

گفتنی است اشاره رئیس جمهور فرانسه به برنامه قانون کاهش تورم در آمریکاست که شامل اعطای کمک‌هایی به شرکت‌های صنعتی به شرط تولید محصول در خاک آمریکاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها