يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۳۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۵ آذر ۱۴۰۱
با توجه به فراخوان ضدانقلاب برای ادامه اغتشاشات در روز‌های آینده برخی از کتاب‌فروشان و ناشران از برگزاری طرح‌های تخفیفی خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، با توجه به فراخوانی که از روز‌ها قبل و با تبلیغات حداکثری توسط شبکه‌های ضدانقلاب و معاندین انجام شده بود تا از کسبه و بازاریان دعوت شود که در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه با تعطیل کردن و بستن فروشگاه‌ها و مغازه‌های خود اعتصاباتی نمایشی را شکل دهند.
 
اعتصاباتی که در گذشته با همراهی نکردن مردم و بازاریان شکست خورد و عناصر ضدانقلاب تلاش کردند تا با تهدید و ارعاب کسبه اعتصاباتی تصنعی را شکل دهند، اما گزارشات میدانی خبرنگار کتاب حاکی است باز هم علی رغم تبلیغات گسترده برای اعتصاب در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه اهالی کتاب و فرهنگ دست رد به سینه معاندان و ضدانقلاب زدند و به طور معمول به کسب و کار خویش مشغول هستند.


با حضور در راسته انقلاب و کریمخان زند، شاهد باز بودن کتابفروشی‌ها بودیم که مانند روز‌های گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دادند. 

البته برخی از ناشران، چون چاپ و نشر بین‌الملل، حماسه یاران، نشر ۲۷ بعثت، صاد و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و کتابفروشانی مثل مجموعه کتابشهر و کتابفروشی‌هایی که در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند، چون پاتوق کتاب سبزوار و فروشگاه مجازی نیوار نیز به مناسبت روز دانشجو و مقابله با این فراخوان طرح‌های تخفیف سراسری را برگزار کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها