أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۴۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۱۶ آذر ۱۴۰۱
جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
مهاجم سابق تیم ملی و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون برای درگیری به یک فرد پس از بازی برزیل و کره جنوبی عذرخواهی کرد.

ساموئل اتوئو عذرخواهی کردبه گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، ساموئل اتوئو پس از بازی برزیل و کره جنوبی، هنگام خروج از ورزشگاه ۹۷۴، به یکی از هواداران حمله و به او لگد زد.

بنا بر فیلم منتشر شده، زمانی که مهاجم اسبق بارسلونا در حال خروج از ورزشگاه بود، چند هوادار برای گرفتن عکس به او نزدیک شدند. در آن زمان از یکی از عکاسان که در حال ضبط فیلمی از او بود، عصبانی شد، وی را تعقیب کرد و با لگد به قفسه سینه‌اش زد.

اتوئو که پس از این درگیری، به یک سوژه رسانه‌ای تبدیل شد، از اتفاق افتاده پشیمان شد و از طریق شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی و اطمینان داد که نحوه واکنش او با شخصیتش مطابقت ندارد و متأسف است که این تصویر به نمایش گذاشته شده است.

وی در متن عذرخواهی خود یادآور شد: بعد از بازی برزیل و کره جنوبی با فردی که احتمالاً هوادار الجزایر بود، درگیری شدیدی داشتم. مایلم از اینکه عصبانی شدم و واکنشی نشان دادم که باشخصیت من مطابقت نداشت، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

اتوئو اشاره کرد که پیشینه این اتفاقات رخ‌داده به دلخوری هواداران تیم الجزایر از نحوه حذف آنها مقابل کامرون در آخرین مرحله مقدماتی کنفدراسیون آفریقا در ۲۹ مارس (اردیبهشت‌ماه) برمی‌گردد که از آن‌ پس بدون هیچ مدرکی مورد توهین و اتهامات تقلب قرار گرفته‌ است.

وی افزود: در این جام جهانی، هواداران کامرونی توسط الجزایری‌ها مورد آزار و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند در حالی‌ که شکست الجزایر کاملاً مطابق با قوانین و اخلاق ورزش ما بود.

اتوئو از فدراسیون فوتبال الجزایر خواست تا قبل از اینکه این ادعاها عواقب شدیدتری داشته باشد، هواداران خود را به آرامش دعوت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها