أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۵۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۹ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اعلام کرد ماموریت وی در این تیم به پایان رسیده و از هدایت لاله‌های نارنجی کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، شکست تیم ملی هلند در ضربات پنالتی نه تنها موجب حذف این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال شد بلکه پایانی بر ماموریت لوئیس فن‌خال در جمع لاله‌های نارنجی فوتبال اروپا بود. هلند شب گذشته در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر سه مغلوب آرژانتین شد.

لوئیس فن‌خال در نشست خبری بعد از این دیدار با تایید جدایی خود از تیم ملی هلند گفت: ماموریت من در تیم ملی به پایان رسیده است. ۲۰ بازی با هلند به میدان رفتم و هیچ شکستی هم نداشتم. اگر باور ندارید در گوگل نتایج تیم من را سرچ کنید.

فن‌خال ادامه داد: در این ۲۰ بازی از بازیکنان جوان استفاده کردم تا آنان برای آینده تجربه خوبی کسب کنند البته شکست برابر آرژانتین در ضربات پنالتی بسیار ناراحت کننده بود. تیمی که دو ضربه نخست پنالتی را از دست می‌دهد هیچ وقت پیروز نخواهد شد.

وی با اشاره به گل دوم آرژانتین گفت: به نظر من پنالتی در جریان بازی اصلا درست نبود. دوست دارم بار دیگر صحنه آن خطا را ببینم. آرژانتین در نیمه دوم بازی وقت زیادی را تلف کرد اما ما توانستیم بازی ۲ بر صفر باخته را به تساوی بکشانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند این را هم گفت: به نظرم داوری صحنه‌های مشکوک داشت اما به خاطر اشتباهات داوری ما بازنده نشدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها