يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۷۹۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۲     ۲۲ آذر ۱۴۰۱
از حذف آلمان و بلژیک شوکه شدم
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین حذف آلمان و بلژیک را سورپرایز بزرگ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست. او از شانس بالای آلبی سلسته برای قهرمانی در جام گفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر به مراحل پایانی خود رسیده و تنها چهار بازی تا پایان این رقابت ها باقی مانده است.

خاویر زانتی، ستاره سابق آرژانتین، گفت: مراکش نشان داده که تیم بسیار خوبی است. آنها با شایستگی به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کرده اند. فرانسه تیم قدرتمند و پرستاره ای است و از مدعیان اصلی قهرمانی است. آرژانتین هم مثل همیشه شانس قهرمانی است.

او ادامه داد: حذف شدن آلمان و بلژیک شگفتی بزرگ جام جهانی بود و من واقعا از حذف این دو تیم شگفت زده شدم و انتظار داشتم که تا مراحل بالا صعود کنند. به نظرم آرژانتین کار سختی برابر کرواسی دارد. به بازیکنان آرژانتین توصیه می کنم که از حضور در نیمه نهایی لذت ببرند و به حریف احترام بگذارند. این بازی جنگ میانه میدان است و هافبک ها تفاوت را رقم می زنند. به نظرم مسی، دی ماریا، انزو و آلوارز می توانند تفاوت ها را در این بازی رقم زنند.

زانتی درباره مسی و رونالدو گفت: به نظرم این آخرین جام جهانی آنها است.

او درباره افزایش تیم ها به عدد ۴۸ در جام جهانی بعدی گفت: این فکر خوبی است چرا که باعث می شود تا تیم های بیشتری فرصت حضور در این رقابت بزرگ را داشته باشند.

زانتی درباره میزبانی قطر گفت: به نظرم قطر میزبان  خوبی برای این رقابت ها بوده است. ورزشگاه لوسیل خیره کننده است. دوست داشتم که زمان به عقب برگردد تا در این ورزشگاه به میدان روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها