کد خبر: ۵۱۸۸۰۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۳ آذر ۱۴۰۱
خولیان آلوارز؛
بازهم جام جهانی، بازهم یک آرژانتینی و بازهم یک گل انفرادی...

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، عادت داشتیم طی سالیان گذشته همیشه زوج لائوتارو مارتینز و لیونل مسی را در خط حمله تیم ملی آرژانتین ببینیم. در بازی اول جام جهانی 2022 و شکست عجیب آرژانتین مقابل عربستان سعودی هم این زوج را دیدیم اما لائوتارو مارتینز به سبب مصدومیتی که دارد، نتوانسته در حد و اندازه‌های خودش باشد. فرم ضعیف مارتینز باعث شده خولیان آلوارز، پدیده جدید فوتبال آرژانتین و عضو باشگاه منچسترسیتی، مهاجم اول تیم اسکالونی شود.

آلوارز در بازی‌های گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و نشان داد که شایستگی پوشیدن پیراهن شماره 9 آرژانتین را دارد اما او در بازی با کرواسی، کاری کرد که یاد و خاطره دیگو مارادونای فقید زنده شود. در جام جهانی 1986 بود که دیگو مارادونا در بازی یک‌چهارم نهایی مقابل انگلیس، یک تنه از زمین خودی همه انگلیسی‌ها را دریبل زد تا دروازه را باز کند. بازیکنان انگلیس می‌خواستند برای متوقف کردن دیگو، او را بزنند اما نتوانستند تا یکی از ماندگارترین گل‌های تاریخ فوتبال توسط این اسطوره جاودانه فوتبال آرژانتین ثبت شود. 

در بازی با کرواسی، آرژانتین روی یک ضدحمله سریع به گل رسید؛ خولیان آلوارز پس از دریافت توپ از مسی در نیمه زمین خودی، با سرعت بالایش نیمه زمین کرواسی را پیمود و با چاشنی شانس، دو مدافع کروات و دروازه‌بان را مغلوب کرد تا یک گل انفرادی زیبا به ثمر برساند. البته که این گل آلوارز با گل مارادونا قابل قیاس نیست اما این پدیده جدید آلبی سلسته با زدن این گل مهم، ثابت کرد چه توانایی‌هایی دارد و خیال هواداران باید از داشتن یک مهاجم نوک تمام‌عیار راحت باشد. آلوارز در حالی این گل زیبا را زد که دقایقی پیش، با فرار از سد مدافعان حریف و ضربه چیپش، از دومینیک لیواکوویچ خطای پنالتی گرفت و پایه‌گذار گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها