کد خبر: ۵۱۸۸۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۲۳ آذر ۱۴۰۱
از دیوانگی تا خانواده و شکست‌ناپذیری!
لیونل مسی می‌گوید آرژانتین از ابتدا در گروهی دشوار قرار گرفته بود و پس از شکست مقابل عربستان توانسته‌اند با برتری در ۵ فینال راهی فینال اصلی شوند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر ورزشی، آرژانتین با نتیجه ۳-۰ در نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از سد کرواسی گذشت در شبی که لیونل مسی یک گل زد و یک پاس‌گل داد.

اسطوره آرژانتینی که امیدوار است بعد از دیگو مارادونا کاپیتان بعدی آرژانتین باشد که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد، پس از فینالیست شدن گفت: «چیزهای زیادی از ذهنم رد شد و این هیجان‌انگیز است. دیدن این آدم‌ها و خانواده در طول جام‌جهانی شبیه چیزی غیرقابل باور است. با باخت شروع کردیم و خواستیم به ما اعتماد کنند. می‌دانستیم این گروه (بازیکنان) دیوانه است، ولی انجامش دادیم. من خانواده‌ای را به یاد می‌آورم که بهترین چیز برایم است. لحظات سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و الان باید چیزی تماشایی‌تر را تجربه کنیم.»

مسی که ۵ گل در جام‌جهانی زده و ۳ پاس‌گل ارسال کرده درباره عملکردش هم گفت: «نمی‌دانم این بهترین فرم من است یا نه. در هر بازی احساس خوبی دارم و با قدرت بازی می‌کنم.»

کاپیتان آرژانتین در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم درباره ضربه‌ای که آلبی‌سلسته در دیدار نخست مقابل عربستان خورد، گفت: «بازی اول ضربه سختی بود، برای این که ۳۶ بازی بدون شکست داشتیم. اما گروه ما نشان داد که چقدر قدرتمند است و همه بازی‌ها فینال بودند. بعد از آن ما ۵ فینال بازی کردیم و در همه آن‌ها هم برنده شدیم. بازی اول را به دلیل برخی جزئیات واگذار کردیم.»

آرژانتین برای ششمین مرتبه راهی فینال جام‌جهانی شده و لیونل مسی هم شانس دارد تا ناکامی سال ۲۰۱۴ در برزیل را در قطر جبران کند. این آخرین جام‌جهانی دوران بازی لئو خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها