کد خبر: ۵۱۸۸۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۲۳ آذر ۱۴۰۱
پایکوبی چند ده هزار نفری در خیابان‌های بوئنوس آیرس؛
بعد از صعود آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 جشنی چند ده هزار نفری در خیابان های بوئنوس آیرس برپا شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، برای هواداران فوتبال آرژانتین، انتظار برای قهرمانی سوم در جام جهانی به قدری طولانی شده که خیلی ها بیخیالش شدند؛ مثل دو جامِ 90 و 2014 اما آنها دوباره در آستانه رسیدن به این مهم قرار گرفته اند و فقط یک پیروزی دیگر نیاز دارند تا ستاره سوم را روی لوگوی خود حک نمایند.

هر چقدر هم در کوپا و دیگر جام‌ها موفقیت کسب شود، تا رسیدن به پنج قهرمانی برزیل، زبان هواداران البی‌سلسته در کری‌های ناتمام کوتاه است. آنها اما خوب می دانند که رساندن قهرمانی‌ها به سه تا چقدر می تواند مهم و الهام بخش باشد. تیم ملی آرژانتین برای تحقق رویای قهرمانی فراموش شده، در این دوره با مسی و یارانش قدرتمندانه ظاهر شده و در ادامه همین روند کرواسی را در نیمه نهایی شکست داد تا فینالیست شود.

این یک اتفاق بزرگ برای آرژانتینی ها بود. خیابان‌های بوئنوس آیرس از ساعت‌ها قبل از شروع بازی محل گردهمایی هوادارانی بود که گویا مطمئن به کسب برد و حضور در فینال بودند. این اطمینان با طوفان یاران لئو در نیمه اول پررنگ تر شده و در نهایت با کسب پیروزی سه بر صفر، رنگ واقعیت به خود گرفت. بلافاصله بعد از قطعی شدن صعود آرژانتین به فینال، جشن های خیابانی هم شروع شد.

هواداران فوتبال در بوئنوس آیرس – آن هایی که بازی را در همان خیابان دیدند و آن هایی که بعد از بازی به بیرون آمدند – خیابان‌های پایتخت را به اشغال خود در آورده اند. در این ساعت‌های طلایی، کسی جز فوتبال کار دیگری ندارد و مهم نیست که فلان مغازه یا اداره باز است یا نه. پایتخت آرژانتین امروز و به مناسبت فینالیست شدن یاران مسی، به حالت نیمه تعطیل درآمده و اولویت اصلی همه، جشن و پایکوبی است.

پایتخت آرژانتین به حالت نیمه تعطیل درآمد (عکس)

پایتخت آرژانتین به حالت نیمه تعطیل درآمد (عکس)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها