أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۸۸۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۳ آذر ۱۴۰۱
هافبک کرواسی با انتقاد از عملکرد داور در صحنه مربوط به اعلام پنالتی، به شکست تیمش مقابل آرژانتین پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، متئو کواچیچ که در صحنه مربوط به اعلام پنالتی علیه تیمش با اعتراض به داوری از وی کارت زرد دریافت کرد در این خصوص اینطور توضیح داد: نظر دادن برای من سخت است، نمی دانم چه بگویم. ما تمام تلاش خود را کردیم. مطمئنا اگر می توانستیم بهتر انجام دهیم آن را انجام می‌دادیم.

وی با اشاره به پنالتی حریف که کار را علیه آنها سخت کرد گفت: ما با یک پنالتی شکست خوردیم. ما می‌خواستیم برنده این بازی باشیم و به فینال برسیم. اما الان برای سومی می‌جنگیم.

کواچیچ بار دیگر با انتقاد به اعلام پنالتی گفت: دو موقعیت در این صحنه وجود داشت. اول اینکه داور کرنر را به نفع ما اعلام نکرد و بعد از آن، این توپ را در برگشت پنالتی شد. من هرگز در مورد داوران نظری ندادم اما اینها اشتباهات اساسی است و برای ما هزینه داشت. ما می‌دانستیم که آنها تهاجمی هستند، خوب هستند و مسی را دارند. امروز او فوق العاده بود، باید به او تبریک گفت. با این حال، ما جنگیدیم و آن پنالتی مسخره را علیه ما گرفتند.

هافبک کروات شاغل در چلسی از انگیزه تیمش برای دستیابی به عنوان سومی این رقابت‌ها در پایان صحبت‌هایش نیز گفت. جایی که آنها باید منتظر تیم بازنده جدال فرانسه و مراکش باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها