يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۸۹۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۶ آذر ۱۴۰۱
قیمت آجیل مخلوط مخصوص شب یلدا در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، در آستانه شب یلدا و افزایش تقاضا برای انواع آجیل و خشکبار، قیمت انواع آجیل شیرین و شور در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار از تاریخ ۲۶ آذر لغایت ۵ دی اعلام شد.

بر اساس این نرخ‌نامه؛ جهت ترکیب آجیل شور که هر کیلوگرم با قیمت ۲۱۴ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد، شامل ۱۵ درصد پسته احمد آقایی شور، ۱۵ درصد مغز بادام، ۲۰ درصد نخودچی دو آتیشه شور، ۲۰ درصد تخمه کدوی دو آتیشه شور، ۱۵ درصد تخمه جابانی شور و ۱۵ درصد فندق با پوست شور است.

ترکیب آجیل شیرین که هر کیلوگرم با قیمت ۱۷۳ هزار تومان در میادین فروخته می‌شود نیز شامل ۱۰ درصد پسته احمد آقایی خام، ۱۵ درصد مغز بادام، ۱۵ درصد نخودچی دو آتیشه بی‌نمک، ۱۵ درصد کشمش سبز، ۱۵ درصد برگه قیصی، ۱۵ درصد انجیر خشک و ۱۵ درصد باسلوق است.

هر کیلوگرم باسلوق با گردوی دو پر سفید در میادین میوه و تره بار با قیمت ۷۵ هزار تومان، هر کیلوگرم باسلوق با گردوی دو سر پرس با قیمت ۷۹ هزار تومان و باسلوق بدون گردو و راحت الحلقوم با قیمت ۴۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها