کد خبر: ۵۱۹۰۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۷ آذر ۱۴۰۱
در ادامه حواشی سلبریتی فراری؛
فرخ‌نژاد از بیم آن که محتوای تعهدنامه‌اش منتشر شود در اقدامی پیش‌دستانه وجود آن را انکار کرده است و در ادامه با اشاره به این نکته که «شما ید طولایی در جعل و تقلب دارید» زیرکانه صحت مستندات موجود در این خصوص را زیر سوال برده است.

به گزارش پایگاه 598، حمید فرخ‌نژاد، مرد بدبخت سینمای ایران، در روزهای اخیر ژست اپوزیسیون به خود گرفته و اظهارات بی‌پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی و مسئولان آن مطرح کرده است. 

به گزارش رجانیوز؛ این اظهارات هتاکانه در حالی توسط وی مطرح شده است که او پنج روز پیش، بعد از دریافت دستمزد میلیاردی از آخرین پروژه حاکمیتی خود، به آمریکا فرار کرده است. 

گزارش ایرنا، خبرگزاری دولت، در مورد فرآیند رفع ممنوعیت خروج حمید فرخ‌نژاد، حاکی از آن است این بازیگر سینما با ارائه درخواست به یکی از نهادهای امنیتی مبنی بر «همکاری متقابل» با این مجموعه، خواستار ارائه مجوز برای سفر به خارج از کشور، با وجود برخی تخلفات در دوران بازیگری شده است.
 
یک مقام آگاه قضایی نیز به ایرنا اعلام کرده، ممنوع‌الخروجی این بازیگر مربوط به ارائه تعهد نامبرده به یکی از ضابطین قوه قضاییه بوده و مجوز خروج به درخواست کتبی یکی از ضابطین و منوط به تعهد کتبی این بازیگر صادر شده است. 
 
بعد از این گزارش خبرگزاری دولت، فرخ‌نژاد در آخرین پست خود اعلام کرده که «تلاش می‌کنند من را مقابل سایر همکاران سینمایی‌ام قرار داده و علت ممنوع‌الخروجی را به عملکردم ارتباط دهند».
 
همچنین وی مدعی شده برای خروج از کشور، هیچ تعهدنامه‌ای را از سوی نهادهای امنیتی و قضایی امضا نکرده است! 
 
با این اوصاف پر واضح است که فرخ‌نژاد از بیم آن که محتوای تعهدنامه‌اش منتشر شود در اقدامی پیش‌دستانه وجود آن را انکار کرده است و در ادامه با اشاره به این نکته که «شما ید طولایی در جعل و تقلب دارید» زیرکانه صحت مستندات موجود در این خصوص را زیر سوال برده است.
 
حال آن که فرخ‌نژاد بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که ادعاهایش سراسر کذب است تا جایی که بی‌بی‌سی فارسی نیز حاضر به انتشار این ادعاها نشد و خبر مربوط به فرخ‌نژاد را پس از مدتی از کانال خود پاک کرد! 
 
 
از طرفی با نگاه به سوابق این بازیگر پرحاشیه سینمای ایران، به وضوح نمایان است که او بنده‌ی پول است و برای رسیدن به آن از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند. 
 
فرخ‌نژاد که با بازی در نقش یک مامور امنیتی در فیلم ‌‌«به رنگ ارغوان» ساخته «ابراهیم حاتمی‌کیا» به شهرت رسید؛ پس از مدتی و بدنبال پول بیشتر روی به سینمای مبتذل آورد و در آثار سخیفی چون «خوب بد جلف»، «تگزاس»، «سامورایی در برلین» و مواردی از این دست به ایفای نقش پرداخت. البته این رویکرد پول‌پرستانه توسط وی جای تعجبی ندارد چرا که او پیش از این در مصاحبه‌ای با اشاره به این نکته که دغدغه‌ی اصلیش فرستادن ماهی ده هزار دلار برای فرزندش در آمریکا است صراحتا بیان کرده بود: «می‌خواهم ۸۰ ملیون ایرانی نباشند اگر خم به چشم فرزندم بیاید». 
 
فرخ‌نژاد که این روزها ژست اپوزیسیون به خود گرفته است و علیه جمهوری‌اسلامی یاوه‌گویی می‌کند در کارنامه خود بیش از هر بازیگر دیگری در نقش مامور امنیتی ظاهر شده است و در پروژه «هیهات» که توسط سازمان رسانه‌ای اوج ساخته شده بود به ایفای نقش پرداخته است.
 
 او حال نیز پس از دریافت دستمزد میلیاردی خود برای ایفای نقش در سریال «سقوط»(این بار هم در نقش یک مامور امنیتی در مبارزه با داعش) برای همیشه ایران را ترک کرد و به محض خروج از کشور به توهین و دروغ‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی پرداخت. اقدامی که در جهت منافع شخصی او این بار در زندگی جدیدی که در آمریکا آغاز کرده، همراه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها