کد خبر: ۵۱۹۱۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۸ آذر ۱۴۰۱
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
سرمربی آرژانتین پس از قهرمانی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تأکید بر اینکه این بازیکنان برای مردم و برای هواداران بازی می‌کنند، گفت: قهرمانی در برنامه‌های من نبود؛ حداقل در برنامه من نبود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، ‌ لیونل اسکالونی در نشست خبری پس از دیدار فینال جام جهانی که در نهایت با ضربات پنالتی به سود آلبی‌سلسته پایان یافت در حالی که اشک شوق می‌ریخت، گفت: ‌ مسابقه‌ دیوانه‌کننده‌ای بود و ما مستحق پیروزی بودیم.

وی درباره برنامه‌هایش در طول جام جهانی خاطرنشان کرد: قهرمانی در برنامه‌های من نبود، حداقل در برنامه من نبود. این بازیکنان برای مردم و برای هواداران بازی می‌کنند. منیت یا فردیت در آنان وجود ندارد و همه به یک سمت حرکت می‌کنند.

سرمربی تیم قهرمان جهان درباره تیم رقیب هم تصریح کرد: نمی‌خواهم با اروپایی‌ها بحث و جدل داشته باشم، فکر می‌کنم صحبت‌های امباپه درباره فوتبال در اینجا اشتباه تفسیر شده است.

وی افزود: ما به ضربه خوردن عادت کرده‌ایم، به همین دلیل بلد هستیم از موقعیت‌های خوب یا بد چگونه عبور کنیم.

 

اسکالونی درباره آینده خود هم گفت: فعلاً می‌خواهم استراحت کنم، این آینده من است. اما کار مربی ادامه دارد و به یادگیری ادامه خواهیم داد؛ یعنی تماشای فوتبال و ادامه تجزیه‌ و تحلیل برای یافتن چیزهایی که می‌توان آن را بهبود بخشید.

سرمربی آرژانتین خطاب به مردم این کشور هم یادآور شد: خوشحالی شما، پیروزی ما است. امیدوارم مارادونا هم از بالا لذت برده باشد. عملکرد تیم در این دیدار باورنکردنی بود و یک نمایش فوق‌العاده را از سوی تیم ملی آرژانتین شاهد بودیم.

وی همچنین جام قهرمانی را به روح پدر و مادر درگذشته‌اش تقدیم کرد و گفت که مطمئن است آنها در حال تماشای قهرمانی تیم ملی محبوبشان هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها