أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۲۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۳۰ آذر ۱۴۰۱
ستاره‌ سابق یووه و بارسا گلزنی کرد؛
تیم فوتبال الاتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی، با چهار گل به الشارجه باخت تا فاصله‌اش با صدر جدول به هشت امتیاز برسد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم‌های الاتحاد کلباء و الشارجه در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ امارات به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میهمان با چهار گل به برتری دست یافت.

شاگردان فرهاد مجیدی که در فرم خوبی به سر نمی‌برند، در تقابل با رقیب مدعی خود به سختی مجازات شدند. عثمان کامارا در دقیقه‌ی ۲۱ گل نخست را برای شارجه به ثمر رساند. چهار دقیقه‌ی بعد محمد ربیعی از کلباء با کارت قرمز داور مواجه شد تا آنها حدود ۷۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی و سه گل دیگر دریافت کنند.

لوان پریرا(۵۷)، میرالم پیانیچ(۷۶) و کایو(۷۹) زننده‌ی دیگر گل‌های تیم تحت هدایت کوزمین اولاریو بودند. پیانیچ، بازیکن اسبق تیم‌های یوونتوس و بارسلونا در این دیدار گلزنی کرد. او در جام جهانی ۲۰۱۴ هم به ایران گل زده بود.

با این پیروزی شارجه ۲۳ امتیازی شد و در رده‌ی سوم قرار گرفت. تیم مجیدی هم با تحمل چهارمین شکست در این فصل ۱۷ امتیازی باقی ماند و در جایگاه هشتم ایستاد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها