کد خبر: ۵۱۹۲۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۳۰ آذر ۱۴۰۱
ارسال ۹۹۱ تک عکس و ۷۵ مجموعه عکس؛
دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت (راز خون) گفت: پس از اعلام فراخوان جشنواره عکس رازخون، تعداد 991 تک عکس و 75 مجموعه عکس با شرکت 110 نفر به این جشنواره ارسال شد.

امیر حسامی‌نژاد دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت (راز خون) در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری 598 بیان کرد: بعد از اینکه فراخوان جشنواره عکس راز خون که به مناسبت کنگره ملی شهدا در قم، در حال برگزاری است، از طریق سایت جشنواره به آدرس photoqom.ir و طرق مختلف اعلام شد، عکس‌های بسیار خوبی با موضوع شهید و شهادت برای این جشنواره ارسال شد و تعداد 991 تک عکس و 75 مجموعه عکس با شرکت 110 نفر به دست ما رسید.

وی گفت:ادعا داریم که قم از شهرهای سرآمد در رشته عکاسی کشور است و از راه‌های مطرح کردن هنر عکاسی عکاسان قم، برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه و کارگاه های عکاسی در این شهر است؛

پیشکسوت عکاسی قم گفت: جشنواره راز خون نیز اولین جشنواره ملی است که در قم برگزار می‌شود و امیدواریم حضور عکاسان از سراسر کشور در قم و ارتباط با عکاسان قمی باعث رشد بیش از پیش عکاسی قم شود.

حسامی‌نژاد ادامه داد: همه ما همواره مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود را فدا و از کیان وطن خود دفاع کردند، ما نیز در جشنواره هر جا اعم از انتخاب اسم، پوستر و کارهای اجرایی به مشکلی برمی‌خوردیم، توسل به شهدا راه‌گشای ما بود و خود شهدا به ما کمک کردند.

دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت (راز خون) اظهار کرد: با وجود فضای موجود کشور در رابطه با مسائل اینترنتی و مشکلات اطلاع‌رسانی، شرکت 110 نفر در این جشنواره، تعداد بسیار قابل توجهی بوده و موفقیت بزرگی است که آن را مرهون خون شهدا هستیم.

گفتنی است به زودی نتایج اولیه جشنواره عکس رازخون از طریق سایت Photoqom.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها