کد خبر: ۵۱۹۲۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۰۱ دی ۱۴۰۱
به منظور معارفه استاندار کرمانشاه؛
«احمد وحیدی» وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه از طریق فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی وارد استان شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احمد وحیدی صبح امروز پنجشنبه به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه هجدهمین استاندار کرمانشاه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی وارد استان شد.

قرار است تا ساعتی دیگر محمدطیب صحرایی به عنوان استاندار جدید کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه معرفی شود.

وحیدی پس از ورود به کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق می‌کند و سپس با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و سپس با حضور در آئین تکریم بهمن امیری مقدم استاندار سابق استان کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار جدید این استان را معرفی می‌کند.

محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه ۳۰ آذر ماه در جلسه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به عنوان دومین استاندار کرمانشاه در دولت سیزدهم معرفی شد.

«محمدطیب صحرایی» متولد سال ۱۳۵۵ کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.

صحرایی پیش از این یکی از گزینه‌های تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بود.

وی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق شهر تهران را در کارنامه کاری خود دارد. مسئولیت دفتر اعزام مبلغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه از دیگر سوابق صحرایی است.

صحرایی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت در ۲ مؤسسه فرهنگی اندیشه روح‌الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق (ع) دارد، وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسان طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

وی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) نیز بوده است.

صحرایی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها