کد خبر: ۵۱۹۴۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۷ دی ۱۴۰۱
از زمان حضور هادی ساعی سه ستاره تیم ملی قید تکواندو را زده‌اند و مشخص نیست که این روند تا کجا قرار است ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه 598، ایران ورزشی در گزارشی نوشت: تکواندوی ایران روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد. هر چقدر درباره حضور هادی ساعی و بهبود شرایط در این ورزش امید وجود داشت، این روزها تقریباً به یأس و ناامیدی تبدیل شده است. بعد از مشکلاتی که در دوره مدیریت محمد پولادگر در تکواندو به وجود آمد و بسیاری از ستاره‌های تکواندو ترجیح دادند از ایران خارج شوند، این امید وجود داشت که با آمدن هادی ساعی و برقراری شرایط مناسب در تکواندو بتوان از سرمایه‌های موجود به بهترین شکل استفاده کرد اما حالا از زمان حضور هادی ساعی سه ستاره تیم ملی قید تکواندو را زده‌اند و مشخص نیست که این روند تا کجا قرار است ادامه پیدا کند اما ظاهراً این تصمیمات خیلی بی‌ربط به سیاست‌های اخیر فدراسیون تکواندو نیست.

سروش احمدی؛ اولین ناراضی
نفر اول سروش احمدی بود که بعد از انتخاب بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی از این تیم جدا شد. تکواندوکار وزن ۶۸ کیلوگرم که مدال‌های متعدد در مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری داشت، اعلام کرد که دیگر با تیم ملی تکواندو کاری ندارد. هنوز مشخص نیست دلیل جدایی او انتخاب مقانلو بود یا موضوع دیگری وجود داشت اما هر چه بود بعد از مدتی حضور در اردوی تیم ملی، تصمیم گرفت از تیم ملی تکواندو خداحافظی کند. هیچ‌وقت هم توضیح نداد که چرا این تصمیم را گرفته و یا چه چیزی در این تصمیم تأثیر داشت.

ناهید کیانی؛ ستاره خاموش
نفر دوم ناهید کیانی است که هنوز هیچ‌کس به طور دقیق از او خبر ندارد که کجاست و چه می‌کند. ناهید کیانی بعد از حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک با حواشی بسیار زیادی روبه‌رو شد و موارد زیادی درباره‌اش مطرح شد اما هیچ‌کس توضیح قانع کننده‌ای درباره او نمی‌دهد.

شایعات زمانی افزایش پیدا کرد که ناهید کیانی با وجود ثبت‌نام برای فینال گرندپری عربستان از حضور در این مسابقات به شکل عجیبی منع شد. بعد از بازگشت تیم ملی تکواندو از جهانی مکزیک زارع مربی تیم ملی تکواندو برکنار شد و همان موقع هم اعلام شد که کیانی اعلام کرده در نبود زارع به تیم ملی برنمی‌گردد، که عدم حضورش در گرندپری عربستان به این موضوعات دامن زد.
شبیه اتفاقی که برای مهدی‌ پوررهنما و اصغر عزیزی در پاراتکواندو افتاد حالا برای ناهید کیانی تکرار می‌شود. ناهید کیانی هنوز اعلام نکرده که از تیم ملی خداحافظی کرده اما ثبت نام نکردن او برای مرحله اول انتخابی تیم ملی، کیانی را حداقل از جهانی آذربایجان دور کرده است و همین شایعات خداحافظی را افزایش داد.

تصمیم غیرمنتظره و مشترک ۳ملی پوش ایران؛ در سکوت خداحافظی کردند!


آرمین هادی‌پور؛ خداحافظی بعد از اعتراض
سومین و مهم‌ترین چهره تیم ملی تکواندو که رسمی اعلام کرد قید حضور در تیم ملی را زده، آرمین هادی‌پور است. تکواندوکار المپیکی که تمام تلاش خود را برای حضور در گرندپری منچستر انجام داد اما صادر نشدن ویزا مانع حضور او و تیم ملی در منچستر شد. هادی‌پور پیش از مسابقات منچستر به شدت از تصمیمات و برنامه‌ریزی فدراسیون و کادرفنی تیم ملی گلایه کرد. او در مصاحبه خودش اعلام کرد به کادرفنی تیم ملی گفته بود که قصد حضور در جهانی مکزیک را ندارد اما با این‌ حال کادرفنی بلافاصله بعد از بازگشت از لبنان او را مجبور به حضور در انتخابی تیم ملی کرده بود! هادی‌پور اعتقاد داشت که وزن کم کردن‌های زیاد به او آسیب می‌زند و نگران بود که یک بار دیگر رباط صلیبی پاره کند. با این وجود فدراسیون شرایطی را فراهم کرد که آرمین بعد از اعزام نشدن به منچستر راهی مسابقات پاکستان شود. هیچ عزم و اراده‌ای در آرمین برای خداحافظی از تیم ملی تکواندو دیده نمی‌شد.

با قدرت در تلاش بود که امتیازات خود را افزایش بدهد و به سهمیه المپیک برسد اما به یکباره با انتشار پستی در اینستاگرام از تیم ملی خداحافظی کرد. نکته عجیب و مشترک در تصمیم هر سه ستاره تیم ملی تکواندو خداحافظی در سکوت بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها