يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۵۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۰ دی ۱۴۰۱
فوق ستاره پرتغالی که با عقد قراردادی دو ساله به النصر عربستان پیوست بی صبرانه در انتظار تجربه جدید خود است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سرانجام همچنان که پیش از این هم اعلام شد کریستیانو رونالدو با النصر به توافق نهایی دست پیدا کرد و رسما قرارداد امضا کرد.

رونالدو که قراردادش را با منچستر یونایتد فسخ کرد تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود تا پیراهن النصر را برتن کند.

این بازیکن پرتغالی این گونه به عقد قرارداد با النصر واکنش نشان داد: برای تجربه جدید خود در یک کشور متفاوت شور و شوق دارم. بی صبرانه در انتظار آشنایی با هم تیمی‌های جدید خود هستم. باهم برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد.

هدایت النصر عربستان را رودی گارسیا سرمربی سرشناس فرانسوی برعهده دارد و گزارش‌ها حاکی از این است که این تیم عربستانی به دنبال جذب سرخیو راموس مدافع پاری سن ژرمن نیز هست.

النصر با ۲۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ عربستان قرار دارد و با تیم صدرنشین دو امتیاز اختلاف دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها