يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۹۶۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۱ دی ۱۴۰۱
هواشناسی ایران ۱۴۰۱/۱۰/۱۱؛
سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا و افزایش آن طی ۴ روز آینده در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت و آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی کشور از ظهر چهارشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس تحلیل نقشه‌‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی غلظت آلاینده جوی در شهرهای صنعتی و پُرجمعیت تا ظهر چهارشنبه افزایش می‌یابد و آلودگی هوا در این مناطق ادامه دارد.

بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب کشور در نیمه غربی کشور بارش برف و باران آغاز می‌شود. پنجشنبه بارش‌ها در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور تشدید می‌شود و به بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

همچنین طی روز پنجشنبه در بخش‌هایی از استان‌‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده روی می‌دهد. روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در جنوب شرق کشور شامل سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید پدیده غالب است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز خلیج فارس، دوشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز و سه‌شنبه شرق خلیج فارس،‌ تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها