أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۹۷۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۵ دی ۱۴۰۱
منابع عبری از سقوط یک فروند پهپاد بدون سرنشین رژیم صهیونیستی در نابلس خبر دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فلسطین الیوم، یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی از سقوط یک فروند پهپاد بدون سرنشین این رژیم در نابلس خبر داد.

بر اساس این گزارش، این مقام نظامی صهیونیست گفت که یک فروند پهپاد بدون سرنشین این رژیم طی «فعالیت معمول» در نابلس سقوط کرد.

وی در عین حال مدعی شد که هیچ گونه نگرانی درباره نشت اطلاعات این پهپاد وجود ندارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت که تحقیقی پیرامون حادثه سقوط این پهپاد گشوده شده است.

رژیم صهیونیستی اخیراً نیز از سقوط یک فروند پهپاد متعلق به این رژیم در مجاورت نوار غزه خبر داده بود. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این مورد هم مدعی شده بود که در خصوص درز اطلاعات این پهپاد نگرانی وجود ندارد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی در این باره آمده است: یک نظامی در درگیری با افراد مسلح فلسطینی در جریان عملیات بازداشت در شهرک قباطیه در جنوب جنین زخمی شده است.

جزئیات بیشتری درباره این رخداد از سوی رسانه‌های عبری منتشر نشده است.

در همین رابطه، گروه مقاومتی قباطیه وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت بامداد امروز پس از شناسایی عملیات یورش نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه در ورودی این شهرک، آنها را هدف تیراندازی شدید و پیاپی قرار دادند.

بنابر اعلام گردان‌های قدس این عملیات تیراندازی مقاومت موجب وارد آمدن آسیب‌های مستقیم به نظامیان صهیونیست شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها