کد خبر: ۵۱۹۸۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۱۵ دی ۱۴۰۱
مقامات ونزوئلا دیوار نگاره ای را در خیابانی در کاراکاس پایتخت این کشور به افتخار سردار شهید قاسم سلیمانی نصب کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، دیوار نگاره‌ای در یکی از خیابان‌های کاراکاس پایتخت ونزوئلا به افتخار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نصب شد که در آن تصویری از شهید سلیمانی در کنار هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا و پرچم‌های ایران و ونزوئلا به نمایش گذاشته شد.

نصب دیوار نگاره سردار قاسم سلیمانی ونزوئلا

بر اساس این گزارش، «حجت سلطانی» سفیر ایران در کاراکاس در مراسم نصب دیوار نگاره ای که به دست «نلسون سانتانا» هنرمند ونزوئلایی طراحی و اجرا شد، بر اهمیت تحکیم روند انقلابی و استقلال هر دو کشور ایران و ونزوئلا در برابر جهانیان تأکید کرد و گفت: ونزوئلا سرزمین قهرمانان، سرزمین «سیمون بولیوار» آزادیخواه و سرزمین رهبر ابدی این کشور یعنی «هوگو رافائل چاوز» است.

سفیر ایران در کاراکاس همچنین تصریح کرد: ایران بر همبستگی و حمایت متقابل دوجانبه بین ایران و ونزوئلا تأکید می‌کند و آن را برای هر دو کشور پیروزی بخش می‌داند.

از سوی دیگر، «پدرو اینفانته» نماینده پارلمان ونزوئلا و رئیس گروه دوستی پارلمانی این کشور و ایران، همبستگی خود را با مردم ایران در مبارزه علیه دشمن مشترک یعنی امپریالیسم آمریکا اعلام و تأکید کرد: پهپادهایی که برای ترور سردار سلیمانی استفاده شد، همان پهپادهایی است که با آن قصد ترور رئیس جمهور نیکلاس مادورو را داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها