کد خبر: ۵۱۹۸۴۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۱۷ دی ۱۴۰۱
بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی؛
محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرنوع مداخلات جوی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده و محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین، در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محدوده وردآورد و در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های هرمزگان و کرمان جنوب است

همچنین، در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، سمنان، ایلام، همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، قزوین، خوزستان، زنجان، فارس و کرمان جنوب مه گرفتگی گزارش شده است.

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محور ریگان – ایرانشهر دارای انسداد شریانی و محور پونل - خلخال و جاسک - بشاگرد مسدود غیر شریانی هستند.

همچنین، محورهای لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها