يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۲۰۰۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۹ دی ۱۴۰۱
نخستین رویداد رفع مسئله‌های فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی با همکاری کنفرانس بین‌المللی فناوری‎‌های موج میلیمتری و تراهرتز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری کنفرانس بین المللی فناوری های موج میلیمتری و تراهرتز  (MMWaTT) نخستین رویداد رفع نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی را برگزار می کند.

 

این رویداد با هدف توانمندسازی اکوسیستم دانش بنیان در حوزه رادیویی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های فناور و تیم های دانشگاهی با تاکید بر نگاه بومی در حل نیازهای فناورانه همراه اول برگزار می شود.

 

چالش ها و نیازهای فناورانه همراه اول در حوزه رادیویی در دو عنوان طراحی و ساخت mm-Wave AAU  و طراحی و ساخت E-Band Link برای این رویداد تشریح شده و در ادامه طرح های پیشنهادی از علاقه مندان دریافت و با طرح های برگزیده و مورد تایید همراه اول قرارداد تحقیق و توسعه منقعد خواهد شد.

 

همراه اول از تمامی اساتید، تیم های دانشگاهی و شرکت های فعال این حوزه دعوت کرده تا با ارسال طرح های پیشنهادی خود تا تاریخ 30 بهمن 1401، در این رویداد شرکت کنند.

 

گفتنی است جلسه تشریح نیازمندی های همراه اول در دو عنوان مذکور روز سه شنبه 4 بهمن برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی http://mmwatt.kntu.ac.ir/page_4615.html مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها